VFR FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Szablon opisów dodatkowych

Go down 
AutorWiadomość
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyPią Lip 31, 2015 5:29 pm

Stan Zdrowia:
Cytat :
Miejsce na tekst




Aktualny Ekwipunek:
Cytat :
Tymczasowo brak mi pomysłu


Umiejętności:
Cytat :
INNE COSIE PUNKTOWANE



Przedmioty Magiczne:
Cytat :
Miejsce na tekst




Sacred Relict:
Cytat :
Miejsce na tekst




Relacje:
Cytat :
Miejsce na tekst


Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyPią Lip 31, 2015 5:45 pm

Szablon opisów dodatkowych CIgSTBG

Stan Zdrowia:
Cytat :
Rozdwojenie jaźni - Nowa jaźń Finna to "Jan Von Tess" uważa się za wampira. Jest zły i cyniczny, nienawidzi ludzi ale tak jak Finn uwielbia słodycze. oczywiście jaźnie wzajemnie o sobie nie wiedzą. Jan nie jest magiem, czyli nie użyje kluczy. Rozdwojenie jaźni włącza się w losowych momentach. Mechanicznie jaźnie można zmieniać ogromnym bodźcem uczuciowym (śmierć kogoś bliskiego) lub silnym uderzeniem w głowę.
Nieznikający ślad po uderzeniu na lewym policzku. Boli i szczypie jak się go dotknie. Samo nie zniknie, ale pozostaje przykryte przez założony na niego opatrunek, który przekrywa znaczną część śladu.
Zna na pamięć lasy i podziemia Os Kelebrin
Postarzał się o +5 lat.

[/size]


Aktualny Ekwipunek:
Cytat :
Klucze - Gemini, Leo, Little Lion, Unicorn, Raven, Phaeton, Pheonix, Pidgeon, Little Bear, Graver, Clock, Dragon, Great Dog, Microscope, Hare.
Szabla - długa, bo mierząca szalone 105cm, sieczna broń biała, której ostrze liczy sobie 86cm długości. Jej szerokość u nasady to blisko 4,5cm, zaś grubość to mniej więcej 1cm.
Dwa, bliźniacze sztylety - ot krótka broń biała mająca ostrze o zaledwie 17cm długości plus oczywiście rękojeść.
22 Sztylety do miotania. Każdy z osobna ma długość mniej więcej 19cm przy dziewięciu-centymetrowym ostrzu i wadzę koło 40g/sztuka.
Złoty kieszonkowy zegarek z napisem Zori
Srebrny wisiorek z napisem Zori
Para antymagicznych kajdanek
Sacred Relict - Klucz Babilonu
Rękawice Inżyniera
Sygnet Arenów
Stara Moneta
Latarka
Gogle przeciwsłoneczne


Umiejętności:
Cytat :
Alchemik - Lvl 1 - Znasz minerały, metale oraz materiały niezbędne do wytwarzania przedmiotów/ubrań

Ninja - Lvl 1 - Rzucasz jak mało kto! I tak właśnie być powinno.

Shielder - Lvl 1 - Zaklęcia obronne są nieco silniejsze.

Skrytobójca - Lvl 1 - Zwinność nieznacznie większa niż u przeciętniaka.

Sokolooki - Lvl 1 - Mag potrafi dostrzec mało rzucające się w oczy elementy które są tuż obok.

Sprinter - Lvl 1 - Twoja średnia prędkość jest nieznacznie większa niż u przeciętnego człowieka.

Summoner - Lvl 1 - Summony potrafią przetrwać nieco dłużej [Te ograniczone czasowo 1 post dłużej, te nieograniczone czasowo są nieznacznie silniejsze].

Wytrzymałość - Lvl 1 - Znacznie zmniejsza uszkodzenia otrzymywane w wyniku obrażeń zadanych ciałem lub w wyniku zderzenia/tarcia przy niewielkiej prędkości i sile, zmniejsza odczuwalny ból, poparzenia są nieznacznie mniejsze.



Przedmioty Magiczne:
Cytat :
Rękawice Inżyniera - pomimo swojej nazwy nie wyglądają jak zwyczajne rękawice robola. Otóż przedmiot to bardzo miękkie, jasnobrązowe, eleganckie rękawiczki, które idealnie dopasowują się do kształtu dłoni właściciela i zachowują się jak druga skóra. Ba nawet lepiej, bo chronią przed zimnem oraz gorącem. Jednak nie jakimiś ekstremalnymi temperaturami od zwykłymi od 80 stopni do -60. Jednak to nie jest główna właściwość rękawiczek. Mianowicie osoba która ma je na sobie, może dwukrotnie w ciągu dnia (jeden ładunek na dłoń) kontrolować na czas 3 postów wybrany przez siebie przedmiot o wadze nie większej niż 5 kilo. Kontrola tyczy się tylko jednego przedmiotu na rękawicę, więc nie można np. lewą ręką przez post kontrolować gałązki a w następnym kubka oraz nie można łączyć właściwości, czyli nie da rady podnieść przedmiotu który waży więcej niż 10 kilo oraz np. tacy której waga wraz z zawartością przekraczają 5 kilo. Oprócz tego wszystkie przedmioty poruszają się i mają siłę 11 latka. Czyli rzut 5 kilowym kamieniem nie będzie za efektywny. A odległość na jakiej mogą być kontrolowane przedmioty wynosi 30m pola widzenia, więc jeżeli czegoś nie widzimy urywa nam się połączenie.

Sygnet Arenów - rodowy sygnet Von Arenów. Posiada w sobie skupisko mocy na poziomie 100MM. Na dodatek zużyte MM powraca do pierścienia w postaci 4MM za każdy użyty czar rangi B oraz 6MM za każdy użyty czar rangi A. Dotyczy tylko tych użytych na misji, w czasie walki, spamowanie na fabule nie jest uwzględniane.

Stara Moneta - raz na misję/event potrafi przynieść użytkownikowi sporo szczęścia w najbardziej krytycznej sytuacji.




Szablon opisów dodatkowych EdYuKO0

Klucz Babilonu:
Cytat :
Przybiera postać złotego naszyjnika z 3,5 centymetrowym, czerwonym, cienkim kamieniem.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post

Poziom I - Klucz Babilonu łączy się z jednym wybranym kluczem, sprawiając że przyzwany nim duch w momencie przyzwania dysponuje w dłoni dodatkowym sztyletem, którego czas trwania zależny jest od czasu trwania GD.
Wymagania: Brak

Poziom II - W momencie przyzwania w promieniu 3m od GD rozchodzi się fala ognia, zadająca obrażenia rangi D wszystkim wykluczając swojego właściciela.
Wymagania: Summoner lvl 1

Poziom III - GD zyskuje nieznaczny buff do siły uderzenia, siły udźwigu, oraz wytrzymałości.
Wymagania: Shielder Lvl 2

Poziom IV - Moc Fali ognia wzrasta zadaje obrażenia rangi C w promieniu 5m od przyzwania.
Wymagania: Możliwość przyzwania 3 GD na raz

Poziom V - Buff do siły, udźwigu oraz wytrzymałości wzrasta do przeciętnego poziomu oraz GD posiada aurę spopielenia która zadaje delikatne obrażenia od ognia każdemu kto podejdzie do niego na 1m.
Wymagania: Posiadanie 3 złotych kluczy




Relacje:
Cytat :
Tymczasowo nieopisane


Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyPią Lip 31, 2015 6:19 pm

Szablon opisów dodatkowych CrgX6BS

Stan Zdrowia:
🐈 Śledziona - a dokładniej to jej brak, bo pewien centaur musiał się szarpać zamiast zemrzyć w spokoju!
🐈 Mowa - i kłopoty z nią. Trudniejszych słów raczej nie da rady wymówić.
Pogorszony zmysł słuchu i równowagi. Cały czas dosłyszalne są ciche szumy, a raz na jakiś czas może zachwiać się w głowie. Wymaga zaklęcia specjalistycznego.

🐈 Blond włosy w skutek zmiany za pomocą specjalnego spreju.




Aktualny Ekwipunek:
🐈 Ciut zmieniona, bo stara się popsuła, ale to ciągle... broszka. Ta zaś już posiada nieco więcej gadżetów, bo nie dość, iż w kociej formie może zmienić się w sztylecik, to dodatkowo sama broń potrafi zmieniać swój rozmiar! Właśnie! Od scyzoryka, aż po dwuręczny miecz! Tak! Z tym to można się już pokazać, nie? Poza tym broń, jak i ozdoba są w barwie zielonej z pomarańczowymi dodatkami, czy tam oplotem!
🐈 Czarny płaszczyk z kapturem - ba! nie tyle, że jest tylko czarny, ale jeszcze dostosowuje swój rozmiar do formy Kurosia, coby nie okazał się chusteczką dla dużego kotka, czy człowieka! Może i postrzępiony, jednak mimo wszystko nieco wytrzymalszy jak zwykły materiał, to i więcej mu się uda przetrzymać, nie?
🐈 Zapalniczka
🐈 Odświeżacz w sprayu


Umiejętności:
Bariera umysłowa - Lvl 1 - Nieznacznie osłabione iluzje [PWM nie zadziała]

Inteligencja - Lvl 1 - Znajdujesz więcej logicznych faktów

Skrytobójca -> Lvl 1 - Zwinność nieznacznie większa niż u przeciętniaka

Sokolooki -> Lvl 1 - Mag potrafi dostrzec mało rzucające się w oczy elementy które są tuż obok.

Szermierz -> Lvl 1 - To już nie są przypadkowe wymachy, wiesz co robisz, a to już plus.

W czepku urodzony - Lvl 1 - Od czasu do czasu masz szczęście i zdarzy się coś co ci pomoże

Zapasy Magiczne -> Lvl 1 - Daje 30 MM



Przedmioty Magiczne:
🐈 Tymczasowo brak sprecyzowanych




Szablon opisów dodatkowych SrRin_zpse5eabd11

Dusza Rin:
Przybiera postać srebrnego pierścienia z błękitnym oczkiem.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post

Poziom I - Pozwala widzieć duchy; Pierścień zmienia się w niebieski płomyczek w oku
Wymagania: Brak

Poziom II - Pozwala widzieć i rozmawiać z duchami, pozwala stworzyć małą kulkę światła, oświetlającą teren w promieniu 5m, bladym nierażącym światłem. Unosi się nad głową Kuro
Wymagania: Bariera umysłowa lvl 1

Poziom III - Pozwala widzieć i rozmawiać z duchami, pozwala stworzyć 4 małe kulki które bladym nierażącym światłem rozświetlają teren 10m dookoła Kuro. Krążą nad jego głową
Wymagania: Bariera umysłowa: Lvl 2, Sokolooki lvl 2

Poziom IV - Pozwala widzieć, rozmawiać oraz ranić dusze czy to żywych czy umarłych, pozwala stworzyć 4 małe kulki które bladym nierażącym światłem rozświetlają teren 10m dookoła Kuro. Krążą nad jego głową
Wymagania: posiadać 150 MM

Poziom V - Pozwala widzieć, rozmawiać oraz ranić dusze czy to żywych czy umarłych, pozwala stworzyć 4 małe kulki które bladym nierażącym światłem rozświetlają teren 10m dookoła Kuro. Są pod pełną władzą Kuro, można nimi rzucać. Zadają obrażenia od ciepła rangi D dodatkowo delikatnie obniżają morale.
Wymagania: Bariera umysłowa lvl 3, Sokolooki lvl 3




Relacje:
Tymczasowo nieopisane


Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptySro Sty 18, 2017 11:16 pm

Ethernano Soldier:

Jak nazwa wskazuje, magia chłopaka skupia się w głównej mierze na energii magicznej. Ta wykorzystywana jest do wszelkiego rodzaju zaklęć od ofensywy, aż po defensywę. Poprawia ona także zdolności bojowe użytkownika oraz potrafi przekształcić jego organizm tak, że jego ciało wykonane jest tylko z energii magicznej. Jak można się domyślić, jego magia staje się tym skuteczniejsze, im więcej mocy magicznej posiada użytkownik, jednak w dalszym ciągu może ją najwyżej ukierunkowywać, bo sam nie wytworzy trwałej broni.

Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptySro Sty 18, 2017 11:42 pm

Podstawowe Właściwości Magii:

Ethernano Flesh - energetyczne ciało, którego mechanika różni się od standardowych. Całe ciało chłopaka zmienia swoją strukturę, jakby było z czystej energii magicznej. Na dodatek spowija je ciemna, czarna zbroja, która na swój sposób przypomina kombinezon z wzorkami, które przyjmują barwę aktywnego aktualnie trybu. Pomijając tę zmianę, wygląda on niemalże tak samo, jednak jego obrażenia nie wywołują krwawienia, a strata kończyny pozbawia go jedynie ręki w tejże formie. Tryb ten jednak wymaga aktywowania i pobiera 4/2/- MM za post - zależne od rangi/siły maga. Ponadto każda rana, bądź utrata elementu ciała podczas tej sztuczki wywołuje magiczne krwawienie, czy też stopniowe wypływanie pewnej ilości MM ze zbiornika. W przypadku otrzymania nadmiernej ilości obrażeń, bądź rany krytycznej/śmiertelnej - dochodzi do wyzwolenia pozostałej energii magicznej i nagłego jej wytracenia. W przypadku skończenia się energii - tryb zwyczajnie się dezaktywuje.

Body Equality - wszelkie zdolności i parametry fizyczne użytkownika przechodzą na jego energetyczną formę. Jedyną różnicą zdaje się być materiał, z którego wykonany jest organizm oraz sposób przyjmowania ran. Cała reszta jest praktycznie identyczna.

Combat Mode - zespół bonusów, które dostępne są jedynie w energetycznej formie. Podczas jej trwania ciało użytkownika wydaje się nieznacznie sprawniejsze oraz męczy się nieco wolniej. Ponadto ból zdecydowanie mniej dokucza użytkownikowi. Stopień bonusów zależny jest od maksymalnego poziomu mocy magicznej chłopaka i podnosi się po osiągnięciu 500/1000/2500/5000 MM.

Off-mode Power - dość poważna wada magii chłopaka. Przy wyłączonym energetycznym ciele nie tylko traci on wszelkie bonusy z niego wynikające, ale także jego wszelkie zaklęcia wydają się być o pół rangi słabsze.

Unleashed Force - wypalenie, czy też wyzwolenie mocy. Proces, który odbywa się pod koniec trwania energetycznego ciała w przypadku jego zniszczenia. Moc magiczna chłopaka jest trawiona przez organizm, bądź wydalana z niego, w skutek czego ten pozostaje tymczasowo bez energii magicznej, czy tez jej poziom wynosi 0. Za każde 10 MM posiadane podczas tego procesu, chłopak zyskuje 1% bonusu do własnych parametrów fizycznych na okres 2 postów oraz adekwatnie do wypalonego MM powstaje coś na kształt energetycznej eksplozji w promieniu równym [całkowita energia magiczna]/100 oraz o sile adekwatnej do włożonej w nią mocy magicznej/10. Przykładowo dla maksymalnego MM równego 100 i aktualnej mocy magicznej na poziomie 50 - promień wybuchu równy byłby 1 metrowi, a siła dorównywałaby zaklęciu tego typu przy włożeniu w nie 5MM.

Equal Resources - będąc zależnym od mocy magicznej, niejednokrotnie dochodzi do jej zakupu. Dzięki tej podstawie przy zakupie każdych 10 MM do jednego zbiornika magicznego, nastolatek otrzymuje dodatkowe 1 MM w drugim zbiorniku. Oczywiście zdolność ta jest dostępna dopiero od poziomu maga S i aktywuje się dopiero w przypadku posiadania drugiego źródła.

Recovery - zbiornik magiczny chłopaka odzyskuje energię w nieco krótszym czasie. Ponadto skaluje się to wraz z fizyczną regeneracją, która zwiększa skuteczność tego procesu. Oczywiście tyczy się to tylko i wyłącznie sytuacji, w której nie korzysta on z magii przez dłuższą chwilę, a nie kilkusekundowego odnowienia całego MM. Można to też wyjaśnić tak, że w czasie regeneracji 50 MM u zwykłego maga, chłopakowi odnowi się 55 MM. Oczywiście dodatkowa ilość zależna od Mistrza Gry oraz rangi maga. Ponadto chłopak nie może trwale stracić źródła magicznego. Może ono zostać uszkodzone. Może zostać zapieczętowane, jednak nigdy nie zniknie w pełnym stopniu. Co prawda, w takich przypadkach wymagana jest fabuła z MG, aby odtworzyć te źródło lub zastosowanie specjalnego zaklęcia przeznaczonego ku temu.

Magical Overflow - prosta sztuczka, która umożliwia mu przesłanie mocy magicznej. Zarówno sam mag, co inne osoby do maga. Przesłana ilość MM nie może jednak przekraczać 10 MM/dzień fabularny względem jednej osoby, wymaga kontaktu fizycznego, pełnego postu skupienia, a do tego należy określić, czy to przesłanie wyłącznie energii, czy trwałe oddanie części zbiornika magicznego.

Magical Independance - właściwość magii chłopaka, która podkreśla zarówno wspólność, co rozdzielność obu zbiorników magicznych. Użytkownik może swobodnie przenosić energię magiczną z jednego do drugiego zbiornika, jednak oba zbiorniki pozostają odrębnymi elementami jego organizmu. W ten sposób w przypadku wyzwolenia mocy, nastąpi ona wyłącznie z jednego zbiornika magicznego. Ponadto - nie może w ten sposób przekroczyć maksymalnego progu danego zbiornika, czyli jeśli takowy mieści 100 MM to nie znajdzie się tam nagle 200 MM.

Fusion - zaklęcia tego samego typu - nawet o różnych rangach - można łączyć ze sobą w celu uzyskania większej siły. Na poziomie maga rangi 0 może maksymalnie uzyskać siłę rangi A+ przy nałożeniu 6 stacków. Wraz ze wzrostem rangi maga zwiększa się to do 8 i 10, które symbolizują odpowiednio rangę S+ i SS+. Ponadto zaklęcia rangi C zawsze nakładają 1 stack, zaklęcia rangi B 2 stacki, a zaklęcia rangi A 4 stacki. Tyle też stacków wymaganych jest, aby osiągnąć odpowiedni próg. Zmianie podlega także nazewnictwo, gdyż dla poszczególnych sił począwszy od dwóch dochodzi określenie Double, Triple, Quadra, Quinte, Hexa, Septa, Octa, Nona, Decim, dla których siła to odpowiednio B, B+, A, nieznacznie silniejsze od A, A+, S, S+, SS, SS+. Co więcej, mając poziom maga zero, nastolatek może 'zestackować' maksymalnie dwa zaklęcia. W przypadku poziomu maga S limit ten wynosi cztery, zaś mag S+ nie posiada takiego ograniczenia.

Synthesis - uzupełnienie fuzji zaklęć, dzięki któremu czas wzmacniania zaklęcia poprzez jednoczesne użycie kilkukrotnie danego typu zaklęć ulega skróceniu. Aktualnie jest to nieznacznie krótszy czas, który umożliwia jedynie swobodne nałożenie dwóch zaklęć na siebie, acz wraz z wzrostem Kontroli Przepływu Magii oraz rangi maga proces ten podlega usprawnieniu.

Special Mode - użytkownik może wzbogacać swoje energetyczne ciało o specjalne tryby, które nadają jego atakom, bądź zaklęciom nowe właściwości. Oczywiście nie może aktywować więcej, aniżeli jednego trybu na raz. Ponadto są one możliwe jedynie do zastosowania podczas trwania energetycznego ciała, zaś nadużywanie ich może skutkować ich negatywnym wpływem na jego energetyczną powłokę.

Armory - chociaż chłopak nie może wytworzyć własnej broni, magia umożliwia mu posiadanie własnej zbrojowni. Właśnie w niej może umieścić różnego rodzaju ekwipunek, który później może posłużyć za odpowiednie medium do wykonywania zaklęć. Ot żołnierski arsenał.

Versatile Soldier - żołnierz uniwersalny. Ostatni z parametrów, który odnosi się do energetycznego ciała chłopaka. Po aktywacji ma on możliwość wyboru jednego z posiadanych trybów bojowych. Aktualnie posiada ich pięć jednak wraz ze wzrostem siły postaci, bądź drogą fabularną może nabyć ich większą ilość. W przypadku fabuły, wymagana jest adekwatna umiejętność na poziomie minimum drugim. Podczas tego nieznacznie polepsza się jego zdolność walki z danej dziedziny [Przykład: podczas trybu strzeleckiego, nieznacznie lepiej posługuje się bronią palną]. Ponadto każdy tryb posiada specjalną barwę, którą uzupełnia wzorek na czarnej zbroi. Domyślnym trybem pozostaje tryb Agilite, który odpowiada za sprawność poruszania. Ponadto w przypadku aktywnego odpowiedniego trybu, wszystkie zaklęcia podchodzące pod daną kategorię posiadają odblokowaną specjalną właściwość. Trybu nie można jednak zmieniać częściej jak z dwoma postami przerwy/trzeba pozostać w jednym trybie przynajmniej przez dwa posty. Pośród aktualnie posiadanych trybów można wyróżnić:
[ Force ] - odpowiada on przede wszystkim za walkę wręcz oraz siłę użytkownika. Dotyczy głównie wszelkiego rodzaju zaklęć, które wspierają tężyznę fizyczną/siłę lub prędkość uderzeń maga. Poprawia nieznacznie jego zdolność walki wręcz. Przyjmuje barwę czerwoną.
[ Agilite ] - odpowiada przede wszystkim za zręczność i sprawność przemieszczania się użytkownika. Dotyczy przede wszystkim zaklęć opartych na mobilności, bądź transporcie. Poprawia nieznacznie mobilność/skrytobójcę u maga. Przyjmuję kolor zielony.
[ Arme ] - odpowiada przede wszystkim za zdolności walki przy użyciu broni białej. Obejmuje wszelkie zaklęcia, które wzmacniają siłę ich ataku, modyfikują ich parametry, bądź ogółem wpływają na ekwipunek maga z danej kategorii. Poprawia nieznacznie jego zdolności walki bronią białą. Przyjmuje kolor srebrny.
[ Defense ] - odpowiada za wszelkiego rodzaju obronę maga. Dotyczy zarówno wzmacniania struktury energetycznego ciała, co wytwarzanie różnego rodzaju tarcz i barier mających na celu zablokowanie obrażeń. Poprawia on nieznacznie odporność i wytrzymałość u maga. Przyjmuje barwę bordową.
[ Chasseur ] - odpowiada przede wszystkim za bronie miotane. Dotyczy wszelkiego rodzaju ataków, które polegają na miotaniu sztyletami, nożami, czy igłami. Wiąże się także z wzmacnianiem materiału owych przedmiotów oraz zwiększaniem ich parametrów. Poprawia nieznacznie jego umiejętność Ninja. Przyjmuję kolor granatowy.

Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyCzw Sty 19, 2017 12:18 am

S A C R E D | R E L I C T
Fro

W formie nieaktywnej przyjmuje postać miniaturowej wersji Finna imieniem Fro widzianej jedynie przez policjanta, bądź tych, którym chce pozwolić na jego zobaczenie. Aktywne sprawia, że miniaturka wnika w ciało nastolatka, zaś na jego prawym poliku oraz prawej tęczówce można dostrzec błękitne znaczniki, które mogą na myśl przywodzić specyficzną formę celownika.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post

Poziom 1 – Nieznacznie zwiększa się percepcja chłopaka.
Wymagania: Brak

Poziom 2 – Znacząco zwiększa się percepcja chłopaka. Jego zaklęcia kosztują 2 MM mniej.
Wymagania: Wykupienie 20 MM.

Poziom 3 – Znacząco zwiększa się percepcja chłopaka. Ponadto potrafi dostrzec niewidzialne osoby oraz wyczuć pułapki i zagrożenia w promieniu 5 metrów od niego. Jego zaklęcia kosztują 2 MM mniej i nakładają 'pół-stacka' więcej niż normalnie.
Wymagania: Percepcja poziom 1.

Poziom 4 – Znacząco zwiększa się percepcja i precyzja chłopaka. Ponadto potrafi dostrzec niewidzialne osoby oraz wyczuć pułapki i zagrożenia w promieniu 10 metrów od niego. Jego zaklęcia kosztują 4 MM mniej i nakładają o połowę stacków więcej niż normalnie.
Wymagania: Kontrola poziom 3.

Poziom 5 - Znacząco zwiększa się percepcja i precyzja chłopaka. Ponadto potrafi dostrzec niewidzialne osoby oraz wyczuć pułapki i zagrożenia. Jego zaklęcia kosztują 4 MM mniej i nakładają o połowę stacków więcej niż normalnie. W przypadku aktywnego energetycznego ciała, te staje się darmowe i z każdym postem leczy jego rany rangi D. Z kolei jeśli nie korzysta z magii podczas aktywnego SR, regeneruje 4 MM na post
Wymagania: Posiadanie 500 MM.
Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyPon Lut 06, 2017 1:17 am

Magia Grzechów:

Magia policjanta skupia się na wszystkim tym, co związane jest z grzechami. Najwięcej czerpie ona z motywu Siedmiu Grzechów Głównych. Polega na odpowiednim wykorzystaniu właściwości ów 'przewinień', przez co może służyć do wzmacniania własnej osoby, czy osłabiania przeciwników oraz wzmagania ich 'nikczemnego' czynnika.




Podstawowe Właściwości Magii:

Pride - posiadacz tej magii posiada swego rodzaju dumę, która nieznacznie wspomaga jego zdolności oratorskie, czy też dodaje mu nieco pewności siebie. Ot nieco poprawione umiejętności retoryki.
Greed - jako chciwa osóbka, zyski policjanta z misji są o 5% większe, aniżeli przeciętnej osoby. Ponadto posiada on 1% zniżki w sklepie magicznym oraz tym z bronią.
Lust - ponadto można powiedzieć, że styczność z różnorodnymi żądzami zwiększyła nieco jego odporność, przez co umiejętności Bariery Umysłowej i Blokady Emocjonalnej są nieznacznie lepsze, niż u zwyczajnej osoby.
Envy - dodatkowo nieco łatwiej wpłynąć mu na uczucia innych osób, bądź wywrzeć pozytywne wrażenie oraz skupić uwagę na sobie. W końcu, kto by mu nie zazdrościł, czy nie chciałby być taki, jak on.
Gluttony - ponadto nie potrzebuje jakiejś wielkiej wyżerki, aby napełnić swój brzuch, jednak może jeść dowolne ilości pożywienia bez większych konsekwencji, czy odczucia przejedzenia. Co więcej, posiada też stosunkowo mocną głowę.
Wrath - im większe obrażenia otrzymuje chłopak, tym silniejszy się wydaje, jednak bonus ten nie będzie większy, aniżeli pół poziomu umiejętności w przypadku poważnych ran.
Sloth - odpoczywając, chłopak regeneruje się nieznacznie szybciej. Tyczy się to zarówno jego organizmu, co zbiornika magicznego. Nie znaczy to jednak, że drzemka pozwoli mu zregenerować się kompletnie. Jeśli ktoś zregenerowałby po takowej 10 MM, on zregeneruje 11.

Awareness - jako posiadacz magii grzechów, chłopak jest świadom tego, co należy do listy wykroczeń, a co pozostaje w granicach ludzkiej normy. Dzięki temu nieco łatwiej uniknąć mu wszelkich sugestii, które nakłaniałyby go do 'złego', a przynajmniej tego, czego nie chciałby zrobić.
Absolution - ponadto policjant potrafi rozgrzeszyć dane osoby. Zdolność ta zależy jednak od potencjalnego poziomu spaczenia danej osoby złą, bądź demoniczną energią oraz MG, prowadzącego daną fabułę. Po przejściu danej fabuły może zanegować wpływ ów złej energii na kogoś, bądź przełamać różnego rodzaju cyrografy.
Cardinal Sin - w przypadku wykroczenia wobec jednego z grzechów głównych w poważniejszy sposób - decyzja MG - policjant może naznaczyć winowajcę znamieniem potępionych. Ów znamię utrzymuje się przez miesiąc fabularny lub do momentu oczyszczenia się z win, pokazując chłopakowi przybliżoną lokalizacje grzesznika. Wskaże jednak tylko kierunek, nie podając przy tym ani odległości, ani dokładniej lokalizacji.
Grimoire - policjant może przyzwać księgę ze spisem wszystkich demonów. Jeśli takowe znajdują się w obrębie kraju, w którym aktualnie się znajduje, ten pozna ich przybliżoną lokalizacje. Mimo wszystko, posiada w niej jedynie pobieżne informacje o przedstawicielach tego gatunku, zaś jakieś dokładniejsze szczegóły zostają nadpisane wraz z naocznym poznaniem ich.
Saint or Sin? - nieco łatwiej przychodzi mu poznanie się na jakiejś osobie. Potrafi oszacować, czy ma do czynienia z kimś dobrym, bądź niemalże świętym, czy z jakiegoś rodzaju grzesznikiem lub złą osobą. Oczywiście pozostaje to zależne od MG.
Virtues - odmiana magii chłopaka, czy na swój sposób jej alternatywa. Zaklęcia tego rodzaju są możliwe do zdobycia dopiero od poziomu maga S, wyłącznie drogą fabularną. Każde z zaklęć posiada rangę minimum A oraz ma swoje źródło w cnotach przeciwstawnych do grzechów głównych.


Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyPon Lut 06, 2017 9:00 am

Greed (D):

Zaklęcie to wyzwala chciwość w wybranej osobie, przez co może odwrócić się od swoich sojuszników, jeśli dostrzega na lepsze 'zyski' po przeciwnej stronie. Mimo wszystko, jest to wyłącznie ranga D, więc efekt tego zaklęcia można przyrównać do swego rodzaju zwątpienia, czy zawahania. Trwa do 2 postów.



Envy (D):

Zdolność, która wyzwala ludzką zazdrość. Wybrany cel skupia się na wspaniałości policjanta, w skutek czego zostaje zaburzone jego logiczne myślenie. Co prawda, efekt jest zależny od MG, jednak dzięki temu przeciwnik wydaje się nieco rozkojarzony oraz bardziej podatny na zaklęcia oparte na umyśle. Trwa do 2 postów.



Wrath (D):

Wyzwolenie gniewu, czy też dokładnie impuls 'złości'. Zaszczepia w wybranym celu uczucie zdenerwowania, irytacji i nienawiści, jednak efekt ten jest adekwatny do rangi, przez co istnieje niewielka szansa wpadnięcia w niekontrolowany szał. W głównej mierze zaklęcie to utrudnia skupienie i koncentracje danej osoby. Trwa jeden post.



Pride (C):

Policjant wyzwala swoją pychę, wytwarzając swego rodzaju przywódczą aurę. Dzięki temu zaklęciu ten staje się pewniejszy siebie oraz łatwiej mu zorientować się w tym, co dzieje się dookoła, zaś inne osoby mogą dostrzec w nim kogoś silniejszego, kto ma nad nimi swego rodzaju przewagę. Utrzymuje się do 2 postów.



Lust (C):

Na swój sposób, zaklęcie wyzwala żądze drzemiące w danej osobie, chociaż tyczy się to głównie cielesności. Można powiedzieć, że podnosi ono poziom libido osób, wzmagając przy tym odbiór bodźców u danej osoby, przez co cel tego zaklęcia zdaje się nadwrażliwy na działania zewnętrzne. Trwa 3 posty. Zaklęcia można użyć maksymalnie na jednym celu jednocześnie.



Gluttony (B):

Zaklęcie uwalniające ludzkie nieumiarkowanie. Za sprawą tej sztuczki, wybrany cel znacznie szybciej się męczy oraz wszelkie jego zaklęcia kosztują o 20% więcej [ zaokrąglane w górę ] MM, czyli dla kolejnych rang zaklęć jest to 2/2/4/7 MM. Efekt utrzymuje się przez 3 posty.



Sloth (B):

Zdolność, która pozwala na wyzwolenie ludzkiej choroby cywilizacyjnej zwanej lenistwem. Za sprawą tego zaklęcia, wybrany cel w pewnym stopniu traci motywacje do dalszych działań, zaś jego prędkość, czy ogólnie pojęty czas reakcji znacząco zmniejszają się. Efekt utrzymuje się do 2 postów.



Ostatnio zmieniony przez Sun dnia Pon Lut 06, 2017 5:14 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych EmptyPon Lut 06, 2017 5:10 pm

Superbia (C):

Jako osoba dumna i przepełniona pychą, policjant potrafi poprawić swoje zdolności. W skutek tego, przez okres 3 postów, znacząco poprawia swoje umiejętności władania wybranym typem broni. Zaklęcia nie można nałożyć na siebie kilkakrotnie, a w danej chwili może obejmować tylko jedną umiejętność ze 'stylów walki'.



Avarita (C):

Chciwa forma jego magii, która objawia się poprzez kradzież. Za sprawą tego zaklęcia, chłopak może przejąć jedną z rzeczy przeciwnika, którą byłby sam w stanie udźwignąć. Mimo wszystko, ów przedmiot musi znajdować się w zasięgu jego wzroku.



Acedia (C):

Zdolność, która opiera się na lenistwie i zobojętnieniu, a za sprawą której nastolatek może stać się niewidzialnym na okres jednego posta. Większość osób nie jest w stanie go dostrzec, chyba że sam zdradzi jakoś swoją pozycję. Ponadto jeśli w promieniu pięciu metrów od niego znajduje się ktoś z umiejętnością Sokolookiego na poziomie przynajmniej trzecim, da radę go dostrzec.




Luxuria (B):

Zaklęcie, które może zostać nałożone na broń. Za sprawą tej sztuczki, ów broń zadaje nieznacznie dotkliwsze obrażenia, których nie można uleczyć w magiczny sposób. Ponadto sama broń wydaje się nieco cieplejsza, więc przy dłuższym kontakcie fizycznym może skutkować oparzeniami. Efekt utrzymuje się przez okres 2 postów.




Invidia (B):

Poprzez zazdrosny aspekt jego magii, chłopak potrafi skopiować wszelkie efekty działające na inną osobę. Efekty przyjmują jednakową formę, co u wskazanego oryginału, jednak u policjanta utrzymują się przez 1 post. Ponadto można użyć tego tylko na jednym celu na raz, a zaklęcie kopiuje zarówno pozytywne, co negatywne skutki.




Gula (B):

Specyficzne zaklęcie obżarstwa, które polega na wzmocnieniu własnej regeneracji. Sam proces trwa jeden post, w trakcie którego uleczone zostają obrażenia policjanta, które nie przekraczają poziomu C. Ponadto - podczas tego jednego postu, chłopak zdaje się absorbować pierwsze z zaklęć, które zostaną na niego użyte, wzmacniając tym samym własne zdolności regeneracyjne, jakby został potraktowany zaklęciem leczącym o połowę słabszym, aniżeli te użyte na niego. Po zakończeniu działania należy odczekać dwa posty przed ponownym użyciem.



Ira (A):

Zaklęcie to sprawia, że gniew chłopaka przybiera swego rodzaju materialną/piekielną formę, którą może uwolnić poprzez jakiś atak. Zadaje ono obrażenia typowe dla rangi B i zależy od formy, w której zostanie użyte. Przykładowo jeśli użyte zostanie gołą pięścią, to wzmocni ono siłę uderzenia, a to dodatkowo wywoła stosunkowo mocne oparzenia. Dokładniejszy efekt jest zależny od MG, zaś w przypadku poważnych obrażeń policjanta, siła tego zaklęcia wzrasta o pół rangi, wywołując przy tym spore zmęczenie. Po użyciu zaklęcia należy odczekać przynajmniej 2 posty przed ponownym zastosowaniem go.

Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
Sponsored content





Szablon opisów dodatkowych Empty
PisanieTemat: Re: Szablon opisów dodatkowych   Szablon opisów dodatkowych Empty

Powrót do góry Go down
 
Szablon opisów dodatkowych
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
VFR FORUM :: Off-Top :: Arena Off-Topowa-
Skocz do: