VFR FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Hierarchie rodzin

Go down 
AutorWiadomość
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Hierarchie rodzin Empty
PisanieTemat: Hierarchie rodzin   Hierarchie rodzin EmptyPon Maj 05, 2014 7:07 pm

Podstawową informacją, o której należy pamiętać to fakt, iż na forum panuje system rang. O czym on decyduje? Ano rangi decydują o "stopniu wtajemniczenia" postaci, jej doświadczeniu, czy też rozwojowi, jakiego dokonał dany osobnik. Poza tym owa ranga może umożliwić też lepsze posługiwanie się bardziej skomplikowanymi technikami, czy też awans w hierarchii społecznej danej rodziny - nie każda stopień w rodzinie dostępny jest dla szarego ludzika. Oczywiście wyróżniamy zarówno rangi E, D, C, B oraz A w tej właśnie kolejności wraz ze wzrostem znaczenia. Jak zdobyć wyższą rangę? Najprościej mówiąc zostaje ona przyznana przez Administrację i Moderatorów, a co pewien okres czasu ta właśnie grupa ludzi decyduje o potencjalnym awansie postaci. Poza tym, jak można się domyślać... W każdej rodzinie występują specjalne stanowiska, które dostarczają różnorodnych przywilejów, a także ustawiają naszą postać wyżej w hierarchii danej rodziny.

Vongola:
Boss - chyba podstawa całej hierarchii rodziny. Jej głowa i główna siła sprawcza, bądź po prostu taki numer 1. Teoretycznie to on ma ostateczny głos na temat poczynań danej rodziny i to on o wszystkim decyduje. Ranga niedostępna na start.
Wymagania: Śmierć poprzedniego bossa, bądź zrzeczenie się władzy na daną osobę, a także nominacja na następce. Inną metodą jest przejęcie owej pozycji siłą, co wiąże się zwykle z pierwszą opcją.
Ilość: 1

Strażnicy - grupka ludzi najbliższych bossowi. To oni stanowią jego główną obronę i dbają o to, aby ich szefowi nic się nie stało.
Wymagania: Osoby takie są zazwyczaj wybierane przez bossa.
Ilość: 6, po jednym na każdy inny Płomień.

Przywódca Varii - najsilniejszy członek owej elitarnej grupy zabójców. Jego rozkażą podlegają wszyscy pozostali członkowie, a i ten sam w sobie należy raczej do tych silniejszych ludzi.
Wymagania: Minimum ranga B. Pokonanie poprzedniego lidera Varii.
Ilość: 1

Członkowie Varii - kolejna grupa osób, które wykazują zdecydowanie spory potencjał bojowy, a ich zdolności wykraczają poza wszelkie normy na tyle, że zostały określone "levelem Varii".
Wymagania: Minimum ranga B. Pokonanie jakiegoś poprzedniego członka Varii, bądź zgoda Przywódcy.
Ilość: Maksymalnie 6.

Główny Stroiciel Broni - to właśnie ta osoba nadzoruje prace nad ulepszeniami broni. To on zna się na tym najlepiej i zajmuje się kształceniem innych w tym właśnie kierunku!
Wymagania: Posiadanie Setu Mechanika.
Ilość: 1

Asystent Stroiciela Broni - to właśnie ten typ osób pomaga w udoskonaleniach. Może i zajmują się głównie pracą w stylu przenieś, wynieś, pozamiataj, jednak w przyszłości najpewniej przejmą obowiązki ich szefa.
Wymagania: Posiadanie przynajmniej 2 umiejętności wymaganych na set mechanika. Dostępna na start przy spełnieniu warunku.
Ilość: Tymczasowo nieograniczona.

Członkowie Rodziny Vongola - w sumie cała reszta członków rodziny. Mniej lub bardziej znani, a zarazem mniej lub bardziej doświadczeni. Ot właściwie zwykłe, normalne osoby, które należą do rodziny.
Wymagania: Właściwie to ranga startowa, więc... przynależność do rodziny.
Ilość: Nieograniczona


Veritiero:

Boss - chyba podstawa całej hierarchii rodziny. Jej głowa i główna siła sprawcza, bądź po prostu taki numer 1. Teoretycznie to on ma ostateczny głos na temat poczynań danej rodziny i to on o wszystkim decyduje. Ranga niedostępna na start.
Wymagania: Śmierć poprzedniego bossa, bądź zrzeczenie się władzy na daną osobę, a także nominacja na następce. Inną metodą jest przejęcie owej pozycji siłą, co wiąże się zwykle z pierwszą opcją.
Ilość: 1

Strażnicy - wzorowana na systemie Vongolowym grupka ludzi najbliższych bossowi. To oni stanowią jego główną obronę i dbają o to, aby ich szefowi nic się nie stało.
Wymagania: Osoby takie są zazwyczaj wybierane przez bossa.
Ilość: 6, po jednym na każdy inny Płomień.

Szef jednostki badawczej - to własnie on przewodzi wszelakim doświadczeniom, zarządza eksperymenty i podpisuje się pod wszystkim swoim nazwiskiem. Przeważnie ma on dostęp do bardziej zaawansowanych laboratoriów i właściwie bez jego zgody, a przynajmniej braku sprzeciwu nie można się tam dostać.
Wymagania: Posiadanie setu Naukowca.
Ilość: 1, acz może ulec to zmianie.

Członkowie jednostki badawczej - grupka ludzi, którzy teoretycznie posiadają dostęp do laboratoriów i sprzętów naukowych. Ich głównym celem jest odkrywanie nowych wynalazków i próba doskonalenia wszystkiego, co już odkryte. Oczywiście podlegają głównie Szefowi ich jednostki, jednak też i bossowi.
Wymagania: Przynajmniej 2 umiejętności z tych wymaganych na Set Naukowca.
Ilość: Nieograniczone tymczasowo.

Członkowie Rodziny Veritiero - w sumie cała reszta członków rodziny. Mniej lub bardziej znani, a zarazem mniej lub bardziej doświadczeni. Ot właściwie zwykłe, normalne osoby, które należą do rodziny.
Wymagania: Właściwie to ranga startowa, więc... przynależność do rodziny.
Ilość: Nieograniczona

Simon:

Boss - chyba podstawa całej hierarchii rodziny. Jej głowa i główna siła sprawcza, bądź po prostu taki numer 1. Teoretycznie to on ma ostateczny głos na temat poczynań danej rodziny i to on o wszystkim decyduje. Ranga niedostępna na start.
Wymagania: Śmierć poprzedniego bossa, bądź zrzeczenie się władzy na daną osobę, a także nominacja na następce. Inną metodą jest przejęcie owej pozycji siłą, co wiąże się zwykle z pierwszą opcją.
Ilość: 1

Strażnicy - nie wiadomo, czy pierw pomysł pojawił się tutaj, czy jednak w Vongoli. Właściwie wygląda to tak samo, bo to właśnie kolejna grupka osób, do których boss ma zazwyczaj spore zaufanie i to właśnie oni dbają o jego bezpieczeństwo w głównej mierze.
Wymagania: Osoby takie są zazwyczaj wybierane przez bossa.
Ilość: 6, po jednym na każdy inny Płomień.

Członkowie Rodziny Simon - w sumie cała reszta członków rodziny. Mniej lub bardziej znani, a zarazem mniej lub bardziej doświadczeni. Ot właściwie zwykłe, normalne osoby, które należą do rodziny.
Wymagania: Właściwie to ranga startowa, więc... przynależność do rodziny.
Ilość: Nieograniczona

Millefiore:
Boss - chyba podstawa całej hierarchii rodziny. Jej głowa i główna siła sprawcza, bądź po prostu taki numer 1. Teoretycznie to on ma ostateczny głos na temat poczynań danej rodziny i to on o wszystkim decyduje. Ranga niedostępna na start.
Wymagania: Śmierć poprzedniego bossa, bądź zrzeczenie się władzy na daną osobę, a także nominacja na następce. Inną metodą jest przejęcie owej pozycji siłą, co wiąże się zwykle z pierwszą opcją.
Ilość: 1

Strażnicy - służą oni zaraz pod Bossem. Grupa najsilniejszych osób, którym szef powierzył potężne moce. Zwani są też "pogrzebowym gniewem" i posiadają wysokie prawa względem całej reszty rodziny.
Wymagania: Osoby takie są zazwyczaj wybierane przez bossa.
Ilość: 6, po jednym na każdy inny Płomień.

Liderzy Składów - dowódcy składów Millefiore. Mają pieczę nad wszystkimi mniejszymi jednostkami i to oni służą jako swego rodzaju przekaz rozkazów od bossa. Mogą także podejmować własne działania, tak długo jak te nie przeciwdziałają celom szefa.
Wymagania: Najsilniejsza osoba w danym składzie, tak więc żeby zostać szefem, trzeba pokonać poprzedniego.
Ilość: 6, po jednym na każdy inny Płomień, zupełnie jak jedna z nazw Składów.

Członkowie Rodziny Millefiore - inaczej można ich właściwie nazwać członkami odpowiednich Składów. Ot zwykli członkowie, którzy raczej niczym się nie wyróżniają z tłumu, a i nie posiadają zbyt wielkiej mocy... Przynajmniej póki co.
Wymagania: Jakby nie patrzeć ranga startowa, dopasowywana przeważnie po rodzaju Płomienia. W przypadku przynależności do innego "składu", jak typ Płomienia, należy podać powód.
Ilość: Nieograniczona

Cavallone:
Boss - chyba podstawa całej hierarchii rodziny. Jej głowa i główna siła sprawcza, bądź po prostu taki numer 1. Teoretycznie to on ma ostateczny głos na temat poczynań danej rodziny i to on o wszystkim decyduje. Ranga niedostępna na start.
Wymagania: Śmierć poprzedniego bossa, bądź zrzeczenie się władzy na daną osobę, a także nominacja na następce. Inną metodą jest przejęcie owej pozycji siłą, co wiąże się zwykle z pierwszą opcją.
Ilość: 1

Prawa Ręka - najbardziej zaufany człowiek bossa. To on dba w głównej mierze o jego bezpieczeństwo, a zarazem jest zazwyczaj jego przyjacielem.
Wymagania: Wybierany przez głowę rodziny.
Ilość: 1

Członkowie Rodziny Cavallone - w sumie cała reszta członków rodziny. Mniej lub bardziej znani, a zarazem mniej lub bardziej doświadczeni. Ot właściwie zwykłe, normalne osoby, które należą do rodziny.
Wymagania: Właściwie to ranga startowa, więc... przynależność do rodziny.
Ilość: Nieograniczona

Oczywiście istnieje możliwość zasugerowania własnej rangi, jednak winno się to odbyć za pomocą pw do jednego z administratorów, a Administracja potem podejmie decyzję o akceptacji, bądź odrzuceniu.[/u]
Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
 
Hierarchie rodzin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Opisy Rodzin

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
VFR FORUM :: Wprowadzenie :: Encyklopedia :: Organizacje i Rodziny-
Skocz do: