Walka. Kolejna z wielu metod rozwoju. Chcąc, czy nie - postać rozwija się między innymi w trakcie walki, której możemy wyróżnić dwa typy. Pierwszy rodzaj to walka fabularna, która ma wpływ na naszą postać, a czasami może się nawet skończyć jej śmiercią lub innymi bliżej nieokreślonymi nieprzyjemnościami. Drugim typem z kolei jest walka offtopowa, czyli swego rodzaju trening. Walki z tej kategorii nie mają wpływu na naszą postać, czyli nawet jak umrzemy milion razy w OT, to w dalszym ciągu fabularnie nic nam nie jest, bo są to właśnie walki treningowe i/lub rozrywkowe.
PD zdobyte w walkach fabularnych liczone jest ze średniej wydanych PD graczy od której następnie obliczamy procent. Otóż zwycięzca otrzymuje 12% średniej, zaś przegrany dostaje zaledwie 10% - wynik zawsze jest zaokrąglany zgodnie z zasadami matematyki. Co jednak z walkami OT? Otóż w przypadku takich walk przyznaje się 3PD zwycięzcy, 1PD przegranemu, bądź po 2PD w przypadku remisu. Ot żeby nagle walki OT nie stały się maszynką do bicia "pedeków".