VFR FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Sześć Ścieżek Reinkarnacji

Go down 
AutorWiadomość
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Sześć Ścieżek Reinkarnacji Empty
PisanieTemat: Sześć Ścieżek Reinkarnacji   Sześć Ścieżek Reinkarnacji EmptyCzw Maj 08, 2014 10:26 am

Buddyjska koncepcja zawierająca w sobie opis cyklów śmierci i odrodzeń. Jak sama nazwa wskazuje, składa się to z Sześciu Ścieżek, reprezentujących sześć sfer, w których odradza się człowiek po śmierci w zależności od skumulowanej w nim karmy poprzednich żyć. Co to jednak daje? Specjalne zdolności przypisane każdej ze sfer! Jakie?

Sfera Piekła - określana też mianem "1" - umożliwia użytkownikowi tworzenie iluzji, które skupiają się głównie na wypaczaniu rzeczywistości, jednak użytkownik musi wyobrazić sobie to przed zastosowaniem.

Sfera Wygłodniałych Duchów - określana także jako "2" - udostępnia użytkownikowi moc, która umożliwia korzystanie z zdolności innych osób. Przejmując cudze ciało, użytkownik potrafi perfekcyjnie wykonywać ich ruchy.

Sfera Bestii - określana liczbą "3" - zezwala użytkownikowi na przyzwanie i kontrolę niebezpiecznych zwierząt, takich jak jadowite węże, czy dzikie psy.

Sfera Demonów - określana też mianem "4" - zwiększa zdolności bitewne użytkownika. Polepsza jego umiejętności walki, a podczas korzystania z niej prawe oko użytkownika otoczone jest Płomieniami Mgły.

Sfera Ludzi - znana też jako "5" - powoduje wzrost aury bitewnej, a co za tym idzie? Ciało użytkownika zostaje wzmocnione, jednak, aby wkroczyć w tę "sferę" użytkownik musi zainicjować to poprzez naduszenie prawego oka, uwalniając tym samym Płomienie Mgły z ciała.

Sfera Niebios - także "6" - pozwala użytkownikowi przejmować i kontrolować inne osoby. Wymaga to uprzedniego zranienia danej osoby przy pomocy broni "ofiarnej".

Skutkiem ubocznym posiadania owego stylu walki jest zmiana barwy prawej tęczówki na czerwoną. Ponadto ten styl walki wymaga rozwoju, a dokładniej jak w większości przypadków rangą startową jest ranga E. Kolejne rangi D/C/B/A kosztują odpowiednio 10/20/40/100PD i to one decydują o sile efektów nakładanych przez kolejne sfery. Ponadto ranga sześciu ścieżek, nie może przekraczać najniższej rangi w rozwoju Płomienia Mgły.
Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
 
Sześć Ścieżek Reinkarnacji
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
VFR FORUM :: Wprowadzenie :: Encyklopedia :: Zdolności-
Skocz do: