VFR FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętności

Go down 
AutorWiadomość
Sun
Admin
Sun


Liczba postów : 135
Join date : 06/04/2014

Umiejętności Empty
PisanieTemat: Umiejętności   Umiejętności EmptyWto Maj 13, 2014 7:52 pm

I BUDOWA CIAŁA:

1. Ercole - Dźwiganie ciężarów to wcale nie taki wielki problem! Podnieść samochód? Rzucić stołem? I to wszystko tylko jedną ręką! W końcu co to nic dla takiego Strongman'a!
Lvl 1 - Siły z pewnością ci nie brak, a te bardziej wymagające ruchy nie stanowią dla ciebie problemu. Twój udźwig zwiększa się o jakieś 30 kilo.
Lvl 2 - Mniejszy głaz? Samochód? To chyba tylko rozgrzewka. Może nie udźwigniesz wszystkiego, jednak masz w sobie sporo krzepy.
Lvl 3 - Rzut samochodem? Pchnięcie tirem? To dopiero dyscypliny sportowe, którymi powinieneś się zająć. Dla urozmaicenia jeszcze zamiast oszczepu wziąć parę znaków drogowych. Nawet problemy z grawitacja stają się dla ciebie mniej uciążliwe.

2. Pugno - Może i jakimś fachowym bokserem nie jesteś, jednak spotkanie się obcego ciała z twoją pięścią nie skończy się najlepiej. Ba! Ciosem możesz nawet połamać parę kości.
Lvl 1 - Zdecydowanie twoje ciosy przyprawiają przeciwników o parę nowych nabytków w formie siniaków, czy nieprzyjemnego bólu!
Lvl 2 - Kto mówił, że gołą pięścią deski nie przełamiesz? Nieważne, bo teraz już wiesz, że się mylił!
Lvl 3 - Chodzący potwór? Twoje ciosy to coś niewyobrażalnego, a kontakt fizyczny z nimi może skończyć się paroma złamaniami, czy poważniejszymi ranami!

3. Salute - Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz... Niby tak, jednak tobie to grozi o wiele mniej, gdyż jesteś bardziej odporny na choroby, czy różnego rodzaju strucia!
Lvl 1 - Zwykłe przeziębienia, czy pospolite choroby raczej cię nie tykają ot tak. Kaszelek i katarek bo nie włożyłeś szalika i czapki? To raczej nie tyczy się ciebie.
Lvl 2 - To już nie tylko pospolite przeziębienia, a także jakieś zatrucia pokarmowe! Niemalże cię nie tykają!
Lvl 3 - Z mokrą głową na dwór? Nieładnie tak, ale w sumie co cię to? I tak się nie rozchorujesz, a do tego większość komplikacji zdrowotnych działa na ciebie w znacznie mniejszym stopniu.

4. Piano - Skradanie? Cichy chód? Jesteś niczym cień! Po prostu bezszelestny! Zdecydowanie poruszasz się ciszej niż inni.
Lvl 1 - Ciszej... To określenie odpowiada temu, jak ty się skradasz, jednak ktoś z dobrym słuchem i tak to wychwyci.
Lvl 2 - Tylko wyczulony słuch cię wychwyci! Ba! Teraz nawet to ma jakieś ogarnięte tempo!
Lvl 3 - Poskakać sobie po lesie, wśród gałązek i innych elementów? Ty to zrobisz tak, że nikt cię nie usłyszy, chyba że ma oczy dookoła głowy.

5. Forma - Przebiec cały maraton? Ty dałbyś radę! Z taką kondycją to możesz podjąć się zadań, które wydają się być dla zwykłych ludzi nierealne.
Lvl 1 - Męczysz się wolniej, a co za tym idzie - działasz dłużej!
Lvl 2 - Zmęczenie? Inni słabną, a ty jeszcze dasz radę pociągnąć. Może to nie wiele, jednak w porównaniu do reszty, całkiem sporo!
Lvl 3 - Padłeś, powstań, Powercoś? Nie. To zdecydowanie nie dla ciebie! Męczysz się chyba z dwa razy wolniej niż wszyscy, a i nawet rany nie wpływają aż tak bardzo na twoją kondycje!

6. Podista - Bieganie to chyba twoja pasja, a przynajmniej ty to potrafisz. Na pierwszy rzut oka widać, iż jesteś szybszy niż jakiś tam Kowalski.
Lvl 1 - Pasja? Zamiłowanie? Nie... Ty po prostu jesteś szybszy od przeciętnego człowieka.
Lvl 2 - Dogonić ciebie? Śmieszne! Normalna osóbka nie da rady nawet jeśli wypluje sobie płuca! No przynajmniej nie na nogach...
Lvl 3 - Ludzie? Ludzie to o wiele za słabo! Śmiało mógłbyś się ścigać z jakimś gepardem, czy Strusiem Pędziwiatrem! Twoje zdolności zdecydowanie przekraczają wszelkie normy. Acz... zakręty to raczej twój wróg, ot co!

7. Incrollabile - Człowiek z kamienia? No może nie do końca, ale z pewnością twoja wytrzymałość wykracza poza przyjęte normy. Ot zniesiesz, czy przetrzymasz więcej obrażeń od reszty!
Lvl 1 - Uszkodzenia? Te stają się mniejszym problemem niż w rzeczywistości! Ot nieznacznie zmniejsza obrażenia otrzymywane z wszelkiego rodzaju obuchów.
Lvl 2 - Jakby na to nie spojrzeć, to twoja odporność jest na wyższym poziomie! Wyraźnie widać, że radzisz sobie bardzo dobrze z obuchami, a i inne bronie to wcale nie taki wielki kłopot!
Lvl 3 - Rany? Co to takiego? Twoja skóra jest niczym kamienna zbroja, a obuchy znaczą tyle, co nic! Spokojnie przyjmiesz na klatę większość ciosów, a i rany wywoływane innymi typami broni są zdecydowanie słabsze.

8. Equilibrio - Bo najważniejsza jest równowaga. Jakby nie spojrzeć, potrafisz kontrolować w pewnym stopniu swój organizm, a więc i wiesz co robisz ze swoim ciałem!
Lvl 1 - równowaga przede wszystkim, a ty z pewnością znasz swoje ciało i jego możliwości.
Lvl 2 - Inna liga? Możliwe, bo wiesz na ile możesz sobie pozwolić. Za wysoko by skoczyć? A może za daleko jak na twoje możliwości?
Lvl 3 - Twoje ciało twoją świątynią? Z pewnością, a w dodatku to ty je nadzorujesz, a nie ktoś inny! Techniki wpływające na twoje ciało rangi E raczej nie odnoszą efektów.

9. Punto - A może raczej zmiennocieplny? Po prostu łatwiej dostosowujesz się do warunków termicznych, jakie ci towarzyszą! Czy to mrozy Syberii, czy też upalna Sahara - kto da radę jak nie ty?
Lvl 1 - Zdecydowanie bliżej ci do zmiennocieplnych niż takich ludzi. Może to niewiele, ale zwykle różnicy ci nie robi czy jest z 5 stopni więcej, czy mniej.
Lvl 2 - Ignorujesz na tyle temperatury, że w sumie wisi ci to, czy akurat zrobiło się cieplej, czy ochłodziło się i to znacznie. Stopień tolerancji termicznej zwiększony do +/- 15.
Lvl 3 - Właściwie dostosujesz się do każdego warunku i ciężko znaleźć tobie jakieś niesprzyjające temperatury, jednak musisz się liczyć z tym, iż będzie to pewnie miało jakieś konsekwencje na twoim organizmie.

10. Volonta - Uparty jak osioł? Bardzo możliwe, bo jakby nie patrzeć to wszelakie utrudnienia, stuny, czy debuffy odnoszą mniejszy skutek.
Lvl 1 - Upór? Towarzyszy ci nie od dziś, a i przekonanie cię do czegoś, to nie lada wyzwanie.
Lvl 2 - Wyższa liga, bo już na tyle potrafisz się zawziąć, że wszelakie debuffy działają na ciebie w nieco mniejszym stopniu.
Lvl 3 - Długość paraliży, debuffów i innych utrudnień zostaje skrócona o cały post, a na dodatek często zdaje się mniej uciążliwa i ma mniej konsekwencji po wszystkim.

11. Cura - To zdecydowanie coś, co dotyczy twojej osoby! O wiele lepiej idzie ci kurowanie się i powrót do zdrowia niż wszystkim innym!
Lvl 1 - Szybciej goją się rany? Ba! Nawet w szpitalu to zauważą, a pobyt w takowym jest o 1 dzień krótszy.
Lvl 2 - Znacznie szybciej? Good for you~! Może to nie cuda, ale przynajmniej dzięki temu nie potrzeba ci przerwy między zleceniami!
Lvl 3 - Gojenie się ran? W sumie co to takiego te rany? Drobniejsze zranienia, zadrapania, czy skaleczenia goją się właściwie same w trakcie zadania. Może nie od razu, ale parę chwil i o nich zapominasz!

12. Velocita - Po co siła, skoro można nadrobić to ilością ciosów? Grad uderzeń dobra rzecz, bo przecież jak się przed takim obronić?!
Lvl 1 - Po prostu - twoje ciosy są nieznacznie szybsze.
Lvl 2 - Prędkość to twoja zaleta, a twoje ciosy już w sporym stopniu wykraczają poza normy.
Lvl 3 - Oszołamiające? Fascynujące? Twoje ataki są niczym seria z karabinu! Może nie dosłownie, jednak ciężko nawet zaobserwować ten grad ciosów, który mimo wszystko traci nieznacznie na sile.

13. Abile - Zwinny, skoczny, a do tego jeszcze zna się na unikach. Czego chcieć więcej? Nawet dałbyś chyba radę złapać przedmiot w locie!
Lvl 1 - Zwinność? Twoja wykracza poza normę. Może niewiele, ale to zawsze coś!
Lvl 2 - Nie dość, że zwinne, to jeszcze jakieś wygibasy, czy skoki to dla ciebie banał! Większość ci wyjdzie, a zręczność - wyższa niż u przeciętniaka.
Lvl 3 - Unik? Salto z obrotem, popijając kawkę? Co to dla ciebie! Nawet pewnie złapałbyś strzałę w locie, acz - to raczej już bez gwarancji.

II ROZWÓJ INTELEKTUALNY:

1. Veleno - Trucizny, jady, czy inne toksyny... Co to dla ciebie? Ty się na tym znasz i z pewnością odróżnisz jedne od drugich, a i nawet może sam jakoś wytworzysz!
Lvl 1 - Znasz się na truciznach i potrafisz je spokojnie rozróżnić, czy zasugerować prawdopodobne antidotum.
Lvl 2 - To już nie tylko wiedza, ale także i umiejętność. Śmiało można powiedzieć, iż potrafisz wytworzyć prostsze specyfiki. Zarówno te szkodzące, jak i leczące ich właściwości.
Lvl 3 - Trucizny raczej nie mają przed tobą sekretów i nawet jeśli ciągle ogranicza się do niezbyt skomplikowanych, są one skuteczniejsze i osiągają lepsze efekty.

2. Condurre - Bo siła nie zawsze jest najważniejsza. W końcu umiejętne posługiwanie się słowami nieraz potrafi przynieść spore korzyści, zwłaszcza, jeśli chodzi o umiejętne negocjacje!
Lvl 1 - Nieznacznie wpływasz na zdanie rozmówcy. Zniżka 3% w sklepach.
Lvl 2 - Tak długo, jak pozostajesz w sferze logicznych argumentów, potrafisz wpływać na rozmówcę. Zniżki w sklepie w wysokości 6%.
Lvl 3 - Zniżki w sklepie w wysokości 10%. Ponadto trudniej poznać, iż blefujesz, jednak nadal nie jesteś zaprawionym w boju kłamcą.

3. Chimica - Mendelejew? Kto to taki w porównaniu z tobą? Nie dość, że pewnie tablicę okresową pierwiastków masz w małym paluszku, to jeszcze znasz się na innych substancjach i jej składzie!
Lvl 1 - Dasz radę rozpoznać podstawowe substancje.
Lvl 2 - Znasz się na minerałach i mniej skomplikowanych związkach.
Lvl 3 - Znasz się chyba na każdej substancji chemicznej. Dasz radę stwierdzić, czy ktoś jest pod wpływem leków, bądź trucizn.

4. Biologia - Jak to jest zrobione? W dzisiejszym odcinku - człowiek. Anatomia, fizjologia, a i pewnie jeszcze parę innych mądrych słówek związanych z funkcjonowaniem ludzi. To zdecydowanie twój konik!
Lvl 1 - Orientujesz się mniej więcej w budowie człowieka - zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej.
Lvl 2 - Budowa człowieka raczej nie ma przed tobą tajemnic, a i nawet orientujesz się w kwestiach poszczególnych zwierząt, co nieco.
Lvl 3 - Biolog pełną gębą? Nie dość, że wiedza na temat organizmów i funkcjonowania ich jest na wysokim poziomie, to dość łatwo możesz poznać przyczynę zgonu po zwykłych oględzinach.

5. Enigma - Nie. Ty ich nie tworzysz, ale... Potrafisz je rozwiązać nim te w ogóle powstaną! Łatwiej przychodzi ci łączenie faktów, a i dostrzegasz ich znacznie więcej w porównaniu z resztą.
Lvl 1 - Znajdujesz więcej logicznych faktów.
Lvl 2 - Potrafisz dostrzec większą liczbę podpowiedzi w otoczeniu, dzięki czemu zagadki stają się dla ciebie łatwiejsze.
Lvl 3 - Rozwiązywanie czegoś to dla ciebie prościzna. Często nawet mimochodem ślad i wskazówki trafiają w twoje ręce.

6. Pianificare - Właśnie tak! Jeśli ktoś jest w stanie ocenić sytuacje i sformułować w miarę logiczny plan, to tą osobą jesteś pewnie ty. Nikt inny! Droga ucieczki, a może jakaś zasadzka? Co to dla ciebie!
Lvl 1 - Tworzenie planów? To właściwie nic trudnego, nie?! Chociaż te nie zawsze muszą mieć pokrycie.
Lvl 2 - Ty już nie tylko tworzysz, ty nawet zdajesz się przewidywać. Po prostu łatwiej tobie zaplanować, co może się przydać, a co jest zupełnie zbędne.
Lvl 3 - Twoje założenia przeważnie się sprawdzają, a zdolności obserwacji są na tyle dobre, iż jesteś nawet w stanie spróbować przewidzieć kolejny ruch oponenta.

7. Architettura - Architektura to coś wspaniałego? Rysowanie planów, albo ich odczytywanie... To dla ciebie łatwizna!
Lvl 1 - Potrafisz odczytywać plany zarówno budynków, jak i miast.
Lvl 2 - Znasz się na względnym rozmieszczeniu pomieszczeń w budynku i intuicyjnie możesz wiedzieć, gdzie, co się znajduje. Nie zawsze to jednak prawda.
Lvl 3 - To już nieco wyższy level, bo potrafisz z łatwością ocenić, co stanowi swego rodzaju fundament budynku, bądź ścianę nośną i... jak ją uszkodzić? Ogółem wiesz najlepiej, jakie miejsca chronić, bądź atakować by obronić/uszkodzić efektywnie budynek.

8. Cucina - Znasz przepisy? To już coś! Może ciut gorzej z ich wykonaniem, jednak na pewno masz łeb, jeśli chodzi o zapamiętywanie składników, czy ich odróżnianie.
Lvl 1 - Podstawowe potrawy? Raczej dasz radę je wykonać, a przynajmniej wiesz, jak do tego się zabrać.
Lvl 2 - Bardziej złożone dania? Uroczyste uczty? Zdecydowanie można określić cię chodzącą książką kucharską.
Lvl 3 - Przepisy to nie problem! Zresztą składniki używane do ich wykonania... Wiesz właściwie wszystko o gotowaniu i ciężko twoją wiedzę podważyć.

9. Lingua - Sztuka pięknej mowy? Ba! Ty potrafisz przemawiać do tłumu. Taki o wiele łatwiej cię posłucha, a i może uzna cię za swojego przywódcę! W końcu wiesz najlepiej jak wydawać polecenia...
Lvl 1 - Nieznacznie wpływasz na opinię ogółu.
Lvl 2 - Potrafisz wpłynąć na lud, póki pozostajesz w sferze logicznych argumentów.
Lvl 3 - Szef rebelii? Przewodniczący protestu? Jeśli tylko byś chciał, zdecydowanie nim zostaniesz, bo tłum podąży nawet za twoimi drobniejszymi przekłamaniami.

10. Padronaza - Bo najważniejsze jest trzeźwe myślenie w trudnych sytuacjach. Śmierć u drzwi? Krew dookoła? A może jakiś jazgot za oknem? To dla ciebie żadna przeszkoda, bo przecież ty i tak dasz radę się skoncentrować na najważniejszym.
Lvl 1 - Brutalne, czy drastyczne scenerie robią na tobie nieco słabsze wrażenie.
Lvl 2 - Odcięte głowy? Krew na ścianie? Twoja reakcja na to jest zdecydowanie słabsza jak u większości.
Lvl 3 - Trzeźwy umysł? Ty potrafisz zachować go praktycznie zawsze i wszędzie. Nieważne coby się nie działo, ciebie i tak to raczej nie ruszy.

11. Truffa - Kłamstwo to chleb powszedni? No przynajmniej jeśli chodzi o twój umysł. W końcu o wiele łatwiej przychodzi kłamanie, jeśli samemu potrafi się uwierzyć w swoją wersje rzeczywistości, prawda?
Lvl 1 - Drobne kłamstewka raczej nie stanowią dla ciebie problemu.
Lvl 2 - Twoje kłamstwa zyskują na sile tak długo, jak tworzą logiczną całość.
Lvl 3 - Chyba tylko zawodowiec lub inny kłamca wychwyci twoje oszustwo. W końcu nie ma czegoś takiego jak fałsz! Po prostu twoja prawda jest nieco inna niż ta ogólna.

12. Macchina - Skomplikowane mechanizmy? Działanie pojazdów? To dla ciebie nie pierwszyzna. Nie jeden silnik widziałeś, nie jedną machinerię składałeś! Zdecydowanie jesteś obeznany w tego typu konstruktach.
Lvl 1 - Spokojnie poznasz poszczególne maszyny, jeśli już je kiedyś widziałeś.
Lvl 2 - Możesz domyślać się działania większości maszyn, a na dodatek rozpoznasz większe części składowe.
Lvl 3 - Jak to jest zrobione? Ty śmiało dasz rade to określić. Gdzie środek ciężkości? Gdzie główny napęd? Jakie części należy usunąć by popsuć, a może co dodać, aby było stabilne? Ty to wiesz!

13. Fisica - To z pewnością twoje życie! Od kołyski słuchałeś o różnych siłach, które działały w twoim otoczeniu, a teraz... Teraz wiesz praktycznie wszystko, jeśli chodzi o ten nieprosty przedmiot!
Lvl 1 - Taki skomplikowany przedmiot, a ty jego podstawy masz w małym paluszku. No kto by pomyślał?
Lvl 2 - Niby nic takiego, ale zdecydowanie jesteś specjalistą w fizyce, a przynajmniej jej teorii. Nawet pewnie zdałbyś rozszerzonko na 100% z placem w... tak.
Lvl 3 - Skomplikowane przekształcenia? Zawiłe problemy? To wszystko dla ciebie dosłownie kwestia kilku chwil. Nie dość, że poradzisz sobie z pospolitymi problemami, to śmiało możesz borykać się z problemami godnymi prawdziwych naukowców.

14. Haker - Komputery? Systemy operacyjne? Co to dla takiego kogoś, jak ty?! W końcu wszystko to masz w małym paluszku, a jeszcze pewnie trochę miejsca tam zostało!
Lvl 1 - Posiadasz nieco większą wiedzę o technologii, niż przeciętna osoba.
Lvl 2 - Współczesna technologia nie ma dla ciebie tajemnic. Jesteś niemalże na bieżąco z aktualnymi nowościami na tym rynku.
Lvl 3 - Znasz się na tyle, że włamanie się do jakiegoś prostszego systemu to właściwie nie problem dla ciebie. Te trudniejsze raczej zajmą ci trochę czasu, jednak w końcu też ulegną.

III UMIEJĘTNOŚCI BOJOWE:

1. Corpo - Skomplikowane sztuki walki? Nie... Zdecydowanie nie. Lepiej polegać na własnych siłach i własnym ciele, aniżeli na jakiejś broni! Chwyty, uderzenia, kopnięcia, czy dźwignie! To dla takiej persony nic specjalnego!
Lvl 1 - Walka wręcz nieznacznie lepsza niż u przeciętnej osoby.
Lvl 2 - Przeciętniak raczej nie da rady cię pokonać. Potrafisz sporo zadziwiających rzeczy.
Lvl 3 - Bezbłędna walka? Możliwe. Co tu dużo mówić, skoro twoje zdolności są nadzwyczajne?!

2. Spada - Sztylet, czy miecz... W sumie to bez różnicy! Ważne, żeby cięło. Pchnięcia, cięcia, czy inne manewry z tego typu bronią... One z pewnością nie są przypadkowe!
Lvl 1 - Wiesz co robisz, a i twoje wymachy nie należą do przypadkowych posunięć.
Lvl 2 - Wytrawny szermierz. Z pewnością to ty. Znasz się na różnych pchnięciach, cięciach, czy wymachach.
Lvl 3 - W tej dziedzinie nie masz sobie chyba równych. Co więcej wymachy mieczem idą zwykle po twojej myśli.

3. Martello - Czy to młotek, albo topór. Może nawet maczuga! To właściwie bez znaczenia, bo posługiwanie się tego typu bronią to raczej nie problem dla ciebie.
Lvl 1 - Ponadprzeciętna walka obuchami.
Lvl 2 - O wiele łatwiej idzie ci walka obuchem niż zwykłym ludziom, a dzięki temu wolniej się tym męczysz!
Lvl 3 - Mistrz obuchów?! Nie masz sobie równych! To dla ciebie jak chleb powszedni, czy oddychanie.

4. Lancia - Guan dao, kosa, włócznia? Jakby nie patrzeć, mógłbyś używać tego codziennie! Śmiało można powiedzieć, że specjalizujesz się w tym i raczej nie stanowi to zbytniego problemu dla ciebie.
Lvl 1 - Umiesz walczyć bronią drzewcową, a to już coś.
Lvl 2 - Z bronią drzewcową za pan brat? Możliwe, bo proste sztuczki, czy manewry z nią związane nie są dla ciebie żadnym problemem.
Lvl 3 - Król królów, mistrz mistrzów! Póki broń ma drzewiec, to nie ma przed tobą żadnych tajemnic!

5. Gettare - Shuriken, kunai, a może senbon? Nieważne właściwie co, bo może to być nawet i kamyk! Potrafisz posługiwać się praktycznie wszystkim, co tylko nadaje się do miotnięcia.
Lvl 1 - Miotanie? Rzucenie? Ty to potrafisz i to jak nieliczni!
Lvl 2 - Co tam byle rzut? Liczy się zdolność trafienia, a ty... Prawie zawsze trafiasz w cel!
Lvl 3 - Rzucanie w biegu? Niby szczęście się przydaje, ale ty go nie potrzebujesz by nawet w niekorzystnych warunkach trafić w cel, a to tylko fragment twoich zdolności!

6. Preciso - Trafić jabłko, a nie głowę? Dałbyś spokojnie radę to zrobić! Jesteś w końcu niczym Robin Hood i praktycznie zawsze trafiasz! Teoretycznie...
Lvl 1 - Celność nieco lepsza niż u wszystkich.
Lvl 2 - Celność znacznie lepsza niż u większości ludzi.
Lvl 3 - Nie dość, że potrafisz lepiej wycelować, to na dodatek zajmuje ci to zwykle mniej czasu!

7. Trasbordare - Stróż prawa szybszy od własnego cienia? Z pewnością to określenie by do ciebie pasowało, jakbyś należał do policji, ale... W sumie może tak jest?
Lvl 1 - Umiesz przeładować broń tak, żeby nie było z nią żadnych problemów, jak wypadające magazynki, czy pociski.
Lvl 2 - Przeładowywanie nieznacznie krótsze niż u większości osób.
Lvl 3 - Cień za tobą nie nadąża! Przeładowywanie to już zaledwie chwilka, acz... Dalej musisz mieć amunicje by to zrobić, nie?

8. Scarto - Odrzut? Co to takiego? To broń powinna odrzucać? Ty nawet tego nie zauważasz, bo już dawno do tego przywykłeś, a teraz to właściwie o tym zapominasz!
Lvl 1 - Wiesz o odrzucie broni, a to już coś. Takie coś ciebie nie zaskoczy.
Lvl 2 - Potrafisz nieznacznie zniwelować odrzut.
Lvl 3 - W większości przypadków odrzut nie ma większego znaczenia. W końcu już nieraz strzelałeś, a więc co to dla ciebie, nie?

9. Arco - Wszelaka broń dystansowa? Łuki? Kusze? Zdecydowanie chcesz iść w ślady Robin Hooda, a i umiesz posługiwać się tego typu bronią.
Lvl 1 - Potrafisz posługiwać się łukami, czy kuszami.
Lvl 2 - Ha! Już nie sama obsługa! Ty nawet potrafisz spokojnie trafić w dziesiątkę.
Lvl 3 - Trafić cel, który ucieka? Żaden problem! W końcu łucznik z ciebie nadzwyczajny.

10. Esplosione - Eksplozja! To dopiero jest coś. Bez wybuchu nie ma zabawy? Można śmiało stwierdzić, iż znasz się na takowych, a to już spory plus!
Lvl 1 - Wybuchy są fajne i ty to wiesz, dlatego podstawy nie maja dla ciebie tajemnic. Wiesz czego użyć i w jakich ilościach by zrobić piękne boom, ale nie masz wystarczająco kreatywności, by wymyślić coś samemu.
Lvl 2 - Tyle siedziałeś nad różnymi schematami i sprawdziłeś przeróżne substancje, że zrobienie wybuchy szybko i prosto nie jest dla ciebie problemem. do tego masz na tyle własnych pomysłów i umiejętności, by bomby twojego projektu działały .
Lvl 3 - Każdy wybuch jest dla ciebie niczym piękna symfonia - nie ma dla ciebie nieznanych materiałów czy konstrukcji a twoje własne wyroby uważane są za mistrzostwo w swojej klasie. Sam też potajemnie eksperymentujesz nad nowymi materiałami do wybuchów.

11. Prodotti Chimici - Układ okresowy? Tablica Mendelejewa? Masz to wszystko w małym paluszku, a przynajmniej wiesz o tym więcej niż przeciętna osoba! Ba! Nawet dasz radę wykorzystać to odpowiednio jako broń! Bojowe gazy? Why not~?!
Lvl 1 - Wiesz, czego użyć, by zatruć przeciwnika, jednak niekoniecznie wiesz, jak to odwrócić.
Lvl 2 - Znasz już większość szkodliwych substancji chemicznych i wiesz jak z nich korzystać. Ich słabości i zalety są ci dobrze znane, a nawet wiesz jak się pozbyć tych prostszych.
Lvl 3 - Dać ci nawet te najprostsze substancje chemiczne, a już siejesz postrach! Nie obce ci są wszelkie reakcje i przemiany, a nawet sam potrafisz wytworzyć część własnego arsenału!

12. Improvvisare - Wielka Improwizacja? Ty jesteś z nią za pan brat! Użyć krzesła? A może stołu, czy widelca? No w ostateczności ujdzie nawet bułka! Przedmioty codziennego użytku w końcu potrafią stać się dla ciebie istną bronią!
Lvl 1 - Wiesz co robisz, nawet jeśli nie wiesz! Narzędzia i pomniejsze przedmioty są dla ciebie orężem!
Lvl 2 - Krzesło? Inny mebel? Posłużysz się tym lepiej niż szermierz mieczem, ale to mimo wszystko zależne od sposobu użycia.
Lvl 3 - Headshoot żelazkiem? A może młotek z mopa? Może odrobina siły i będziesz tłukł kogoś samochodem, bo zdecydowanie niepozorne przedmioty w twoich rękach zwiastują czyjąś zagładę.

13. Allevatore - Po co walczyć samemu? Najlepiej w końcu znaleźć podopiecznych, którzy zawalczą za nas! Przecież lepiej wytresować pupila, aniżeli brudzić sobie swoje ręce!
Lvl 1 - Potrafisz oswoić niewielkie zwierzęta domowe, a także oszacować siłę potencjalnych bestii.
Lvl 2 - Większość zwierząt domowych spokojnie cię posłucha, a na dodatek znasz się na faunie na tyle, iż kojarzysz nawyki, czy miejsca w łańcuchu pokarmowym, a także ich typowy tryb życia. Oczywiście tyczy się to tylko tych popularnych.
Lvl 3 - Twoja wiedza o zwierzętach jest niesamowita! Przypomnisz sobie wszystko, tak długo jak to jest ci potrzebne. Jesteś w stanie spróbować okiełznać dzikie stwory, acz pamiętaj... Im większe, czy dziksze tym może być trudniej.


IV UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNE:

1. Casalinga - Op skill, bo każdemu by się chyba przydał! No ale nie każdy wyprasuje, wypierze, a do tego jeszcze ugotuje pyszny obiad! Nie każdy, ale ty tak! Codzienne domowe obowiązki to dla ciebie pestka!
Lvl 1 - Wiesz, co robisz, a to już coś. Raczej nie pomylisz się z prostszymi, domowymi czynnościami.
Lvl 2 - Domowe obowiązki? Co to dla ciebie~! Spokojnie sprostasz takowym wyzwaniom, a i masz już nie lada doświadczenie, jeśli chodzi o tego typu rzeczy.
Lvl 3 - Chodzący robot kuchenny połączony z pralką, suszarką, odkurzaczem i jeszcze paroma innymi sprzętami? Nie. To tylko ty, ale poradzisz sobie chyba z każdym problemem w gospodarstwie domowym. Ba! Wykonasz je jak stuprocentowy fachowiec! Gotowanie, sprzątanie, prasowanie, szycie, zamiatanie, wiele innych! O tak!

2. Terreno - Trudny teren? To takie coś istnieje w twoim słowniku? Nie ma chyba miejsca, w którym byś nie przetrwał! Przedzieranie się przez dzicz, a może wędrówka po pustyni? Błahostka!
Lvl 1 - Nieznacznie łatwiej idzie ci przemieszczanie po trudnym terenie.
Lvl 2 - Nie dość, że łatwiej to jeszcze ciut sprawniej. Jakby to nie stanowiło dla ciebie zbytniego problemu. Na dodatek mniej się męczysz.
Lvl 3 - Trudny teren? Co to takiego? Czy to bagno, czy to pustynia, a może lodowiec? Dla ciebie to w sumie wszystko jedno. Może i się jakoś męczysz, jednak o wiele mniej, jak reszta.

3. Riparazione - Bo jak coś się popsuje, to trzeba naprawić i ty coś już o tym wiesz! Naprawianie broni? Dziurawych ubrań? Innych usterek? To wcale nie takie trudne, jak się wydaje - przynajmniej nie w twoim przypadku!
Lvl 1 - Prowizoryczne naprawy? Może nie będzie coś jak nowe, ale tak długo, jak nie jest w pełni zniszczone, dzięki tobie pociągnie ciut dłużej!
Lvl 2 - Niewielkie usterki? Mniej skomplikowane kłopoty? To raczej dla ciebie prościzna. Dodatkowo czas funkcjonowania prowizorycznych napraw jest już znacznie większy.
Lvl 3 - Ty tego nie naprawisz? Że ty nie dasz rady? No chyba dont. Kto jak kto, ale ty jesteś w stanie naprawić chyba wszystko, a przynajmniej spróbować.

4. Costruire - Wykuć miecz? Skręcić odpowiednie części i zbudować czołg? A może do tego jeszcze frytki podczas produkcji miecza świetlnego? Prościzna jakich mało!
Lvl 1 - Potrafisz wytworzyć niewielkie przedmioty, czy prostszy ekwipunek. Może nie jest on zbyt wytrzymały, ale ważne, że jest!
Lvl 2 - Tu już jesteś w stanie zwiększyć zarówno wytrzymałość, jak i wielkość swoich tworów. Do ideału raczej sporo im brak, jednak to już nie byle jaka zabawka!
Lvl 3 - Mistrzostwo w kunszcie? Kowal? Mechanik? Wynalazca? Spokojnie złożysz coś wielkiego, a na dodatek to nie rozsypie się od tak. Ba! Przetrwa nawet silniejsze uderzenia, czy szkody!

5. Infermiere - Bo ważna jest szybka reakcja, a przynajmniej szybka pomoc. Każda sekunda się liczy, a ty chociaż wiesz, co należy robić w przypadku zranień, czy wszelkiego typu szkód fizycznych! Zarówno swoich, jak i cudzych...
Lvl 1 - Pierwsza pomoc? Podstawowe manewry? Ty je raczej znasz i jeśli masz odpowiedni sprzęt, to je wykonasz.
Lvl 2 - Nie zawsze ma się wyposażenie godne medyka, a wtedy... Wtedy trzeba improwizować! Usztywnienie gałęźmi? Przyciśnięcie czegoś większym kamieniem? Wiesz czego możesz użyć, by pomóc ofierze bardziej, niż zaszkodzić.
Lvl 3 - Może nie jesteś lekarzem, czy chirurgiem, ale mniej skomplikowane zabiegi medyczne przeprowadzisz. Oczywiście daleko im do fachowej doktorskiej ręki, ale może pomoże to dotrwać poszkodowanemu powrotu do szpitala!

6. Maschera - Przebieranki? Malowanie się? Kamuflaż? Zlanie się z otoczeniem, czy wmieszanie w tłum... Nieważne co, a ważne jak i ty to zdecydowanie wiesz! Ba! Może nawet będziesz robić za czyjegoś sobowtóra?
Lvl 1 - Przebieranki? Tak długo, jak znajdziesz odpowiedni kostium, te nie są dla ciebie żadnym problemem.
Lvl 2 - Nie dość, że znasz podstawowe techniki kamuflażu, to jeszcze potrafisz wykonać prowizoryczne przebranie z rzeczy znajdujących się w twoim otoczeniu!
Lvl 3 - To ptak? Samolot? Nie! To człowiek kameleon? Przy odpowiednich warunkach, bądź ekwipunku jesteś w stanie dosłownie zniknąć. No może nie tak dosłownie, ale nikt cię nie zauważy, chyba że ty tego chcesz.

7. Trucco - Sztuczki, tricki, a może i jakaś magia? Co to dla fachowego kanciarza, jakim jesteś? Mówisz, że szanse są 50 na 50? A mimo wszystko i tak zawsze to ty wygrywasz, jakbyś miał jakiegoś asa w rękawie.
Lvl 1 - Drobne oszustwa? Ty je raczej znasz, bo w końcu co to dla ciebie? Ot znajomość niewielkich przekrętów.
Lvl 2 - Pokerowa twarz? Bo najważniejsza jest dobra mina do złej gry. Ty ją potrafisz w miarę zachować, tak więc nieznacznie trudniej innym poznać się na twoim kłamstewku.
Lvl 3 - Fałszerstwo? Łapówkarstwo? A może jeszcze inne, większe przekręty? To twój chleb powszedni, więc nie dość, że wiesz na czym to polega, to jeszcze masz szansę to rozpoznać!

8. Nuotare - Kontrola oddechu, odpowiednie ruchy i normalnie śmigasz, jak mało kto! Niczym rybka w wodzie, a może jak jakaś syrenka, nagle dostajesz płetw? Nie dość, że szybszy, to jeszcze efektywniejszy!
Lvl 1 - Pływać umie chyba każdy, a ty... Ty po prostu radzisz sobie z tym lepiej!
Lvl 2 - W wodzie nie męczysz się tak jak reszta, a i pływasz też nieco szybciej niż większość osób!
Lvl 3 - Basen? Morze? Nieważne, bo i tak śmigasz tam prawie jak na lądzie, a swoboda ruchów jest o wiele mniej ograniczona niż u przeciętniaka.

9. Cavaliere - A do tego ty masz głowę! Chyba... Przemieszczanie się konno? Motorem? Właściwie i jedno i drugie większym problemem nie jest, bo co to dla ciebie szybka podróż, nie?
Lvl 1 - Bez większych problemów poradzisz sobie z jakimś prostszym skuterem, czy koniem. Dodatkowo walka na nich jest nieco łatwiejsza niż dla innych.
Lvl 2 - Już nie tylko umiesz jeździć, ba! Ty nawet ochronisz swój środek lokomocji przed łatwą destrukcją! Nawet już walka przebiega względnie bezproblemowo.
Lvl 3 - A tu już zupełnie inna liga. Nie tylko walka, a jeszcze różne akrobacje. Wyskok w powietrze? Jakaś beczka, czy inne coś? Niczym rodem z Hollywood!

10. Voce - Głos... wspaniała rzecz, wspaniały dar! Jakiż? Ano potrafisz przelać na swój głos własne emocje, a nawet i modulować go w pewien sposób. Może i nierealnego nie osiągniesz, ale zmiana brzmienia?
Lvl 1 - Nienaganna dykcja? Praktycznie ciężko ci się przejęzyczyć, czy coś.
Lvl 2 - Ładny, melodyczny głos. Piękna melodia? Muzyka dla czyiś uszu? Tak. Zdecydowanie te określenia mogą paść, jeśli chodzi o ciebie. W końcu lata ćwiczeń głosowych się opłaciły, nie?
Lvl 3 - Nie dość, że głos chyba doskonały, to jeszcze potrafisz go modyfikować na tyle, że przypomina on zupełnie inny! To dopiero talent, nie?

11. Fare - Teatr. Ciągły spektakl, w którym niejednokrotnie trzeba zmieniać swoją postawę, czy też maskę! Właśnie tak, a ty z pewnością masz ich całkiem sporo w zanadrzu!
Lvl 1 - Zdecydowanie należałeś do licealnego kółka teatralnego. Może to nie jakaś gra wysokich lotów, jednak łatwiej ci "wcielić się w inną rolę".
Lvl 2 - Udawanie idzie ci już znacznie lepiej, a przy odpowiednim wysiłku jesteś w stanie zamaskować własne odczucia, czy zdania. No... Może nie te skrajne.
Lvl 3 - Rozpacz? Biedaku, co się stało... A nie. Chwila. Ty tylko udajesz?! Życie to tylko gra! A ty... Spokojnie jesteś w stanie zamaskować swoje uczucia i zamiary poprzez odpowiednio wysoką grę aktorską, jednak wyczulone na to osóbki i tak to wyłapią.

12. Richerche - Badania? Doświadczenia? Eksperymenty? Bo w końcu zobaczyć znaczy więcej niż przeczytać! Najlepiej w końcu poczuć to wszystko na własnej skórze! Ot co! A i może w ten sposób się coś odkryje?
Lvl 1 - Rozpisanie i przygotowanie doświadczenia? To nic dla ciebie. To może nie zawsze wyjdzie, ale już możesz składać papiery na asystentkę!
Lvl 2 - Mniej skomplikowane procedury, odpowiednia kolejność czynności? Spokojnie przeprowadzisz samodzielnie pomniejsze eksperymenty, a i możesz próbować z tymi większymi, ale - to na własną odpowiedzialność.
Lvl 3 - Wszelakie badania, czy doświadczenia. To chyba twój żywioł, nie? Nie mają przed tobą tajemnic, a i nawet wiesz, jak te prostsze odpowiednio przyspieszyć, a tym trudniejszym zagwarantować powodzenie.

13. Administratore - Zarządzanie? To twój konik, bo kto zaplanuje lepiej, a i da radę wcielić te plany w życie? No przynajmniej spróbuje, bo nie zawsze wszystko da się radę wykonać w pojedynkę, nie?
Lvl 1 - Tworzenie planów nic nie znaczy, jeśli się nie umie ich wcielać w życie! Jakby nie spojrzeć, potrafisz względnie przygotować się do powierzonego zadania.
Lvl 2 - Twoje przygotowania się są już dokładniejsze, a i przegrupowanie się, czy przepakowanie zajmuje ci mniej czasu niż reszcie.
Lvl 3 - Zdecydowanie pod względem zarządzania nie masz sobie równych. Możesz nawet próbować wpłynąć na innych, bo w końcu masz na to czas z twoim tempem i efektywnością.

V ZMYSŁY:

1. Vista - Widzisz wszystko i jeszcze więcej? Zawsze i wszędzie, nieważne czy to szukanie czegoś na pustyni, czy w stogu siana.
Lvl 1 - Zauważasz więcej szczegółów w swoim otoczeniu.
Lvl 2 - Potrafisz wychwycić już nawet te ruchome szczegóły, czy zmiany, które są w twoim otoczeniu. Zasięg wzroku nieco powiększony.
Lvl 3 - Wypatrzysz chyba każdy najdrobniejszy szczegół. Nie dość, że widzisz dalej od innych, to jeszcze o wiele lepiej.

2. Udito - Jesteś niczym kot. Czemu? Słyszysz niemalże wszystko, a nawet jakiś ninja miałby problem ze skradaniem!
Lvl 1 - Słyszysz zarówno wyraźniej, jak i z dalszych odległości. Ot nieco lepszy słuch niż wszyscy.
Lvl 2 - Próby pozostania niesłyszalnym w twoim otoczeniu to syzyfowa praca. Słyszysz o wiele lepiej i nawet jeśli nie wszystko, to ciężko przed tobą coś ukryć.
Lvl 3 - Jeśli się postarasz, to usłyszysz chyba wszystko. Dalej, lepiej, więcej. Czego chcieć więcej?

3. Olfatto - Obwąchiwanie nietypowych miejsc? Ty masz to raczej za sobą, bo w końcu co kąt, to inny ciekawy zapach!
Lvl 1 - Rozróżniasz zapachy, tak długo, jak miałeś z nimi wcześniej styczność.
Lvl 2 - Możesz już nawet zapamiętywać zapach innych, a jeśli nie są zbyt daleko, to spróbować ich wytropić.
Lvl 3 - Nie dość, że iluzje działające na węch nie zadziałają na ciebie, to jeszcze zasięg tropienia po zapachu jest nieco większy.

4. Gusto - Smak potrawy? To zdecydowanie coś, co zapada ci głęboko w pamięć, a ty... Ty jadłeś już chyba wszystko! Język to prawie twoje drugie oczy.
Lvl 1 - Potrafisz określić, z czego wykonane są dane potrawy, acz musisz znać smak składników wchodzących w ich skład.
Lvl 2 - Przezorny ubezpieczony, a ty potrafisz wyczuć różnicę w smaku czegoś, co już wcześniej jadłeś. Kto wie, może tak unikniesz jakiś trucizn?
Lvl 3 - Iluzje smakowe przestają działać.

5. Tatto - Czuła skóra? Ty coś o tym wiesz! Ból, ciepło, zimno... Wszystko to odczuwasz bardziej! Ba! Nawet rozróżnisz fakturę, czy inne rzeczy, o których większość nie miałaby pojęcia.
Lvl 1 - Dotyk wyczulony w tym stopniu, iż wyczuwasz drobne wypukłości, czy rozpoznajesz nim fakturę powierzchni.
Lvl 2 - Potrafisz ocenić z pomocą dotyku wytrzymałość powierzchni i materiał z jakiego jest wykonany.
Lvl 3 - Potrafisz wyczuć nawet zmiany w powietrzu. Delikatny powiew wiatru? Co to dla ciebie! Jednak mimo wszystko odczuwasz też nieco mocnej wszelakie obrażenia.

6. Fortuna - Brak ci musku? Życie daje ci w kość? A może mimo wszystko od czasu do czasu dopomaga ci los? Właśnie! Bo to szczęście i intuicja pozostają, gdy wszystko inne zawodzi!
Lvl 1 - Raz na jakiś czas sprzyja ci szczęście.
Lvl 2 - Czasami intuicja przychodzi ci z pomocą, jednak nie zawsze to coś dobrego.
Lvl 3 - Intuicyjnie potrafisz wybrać właściwą drogę, a na dodatek znajdujesz podpowiedzi, czy poszlaki przypadkiem. W końcu z szczęściem jesteś za pan brat~!

7. Compassione - Potrafisz wczuć się w inną osobę. Jej uczucia, jej przeżycia... to dla ciebie prościzna aby je poznać, acz przypadkiem możesz je nawet wziąć za bardzo do siebie.
Lvl 1 - Potrafisz wyczuć atmosferę panującą dookoła. Poważna, podniosła, a może wyjątkowe rozbawienie?
Lvl 2 - Przy odrobinie chęci zarówno twoich, jak i drugiej osóbki, jesteś w stanie wczuć się w jej sytuacje, dzięki czemu łatwiej ci zrozumieć jej położenie.
Lvl 3 - Może i uczucia innych nieraz przechodzą na ciebie, jednak przynajmniej dzięki temu jesteś w stanie poznać, czy są one szczere, jak i intencje rozmówców.

8. Anestetizzare - Serce z kamienia, a w żyłach lód? Oczywiście to cały ty! Nie wzruszasz się byle błahostkami, a i jakieś błagania, czy jęki są mniej efektywne na ciebie, acz może przez to masz problem z poznawaniem uczuć innych?
Lvl 1 - Byle płacz, czy jęki? To raczej cię nie rusza, a przynajmniej ma nieco mniejszy wpływ na ciebie, jak na innych.
Lvl 2 - Serce z kamienia? Jeśli ktoś rzeczywiście nie ma zdolności przekonywujących lub jakiejś siły przebicia, najprawdopodobniej jego słowa nawet cię nie obejdą.
Lvl 3 - Może i zatraciłeś część uczuć i nawet nie pamiętasz zbytnio jak wyglądały, ale przynajmniej dzięki temu nie uronisz nawet łzy po jakiś tandetnych historyjkach wzbudzających u innych litość. Lajf iz bratal, nie?

Umiejętność Compassione wyklucza się z umiejętnością Anestetizzare i vice versa

VI SPECJALNE: (do nabycia tylko z rąk mg)

1. Realismo - Iluzje... ty już je wyczujesz chyba na kilometr, a przez te prostsze to nawet dasz radę bez żadnych problemów przejrzeć! Co to dla ciebie, skoro tyle razy już się z nimi mierzyłeś?
Lvl 1 - Może to niewiele, ale podświadomie wyczuwasz już, czy coś jest iluzją, czy nie.
Lvl 2 - Idzie ci już nieco lepiej, jednak nadal wiele nie zdziałasz. Mimo wszystko poznasz raczej się na tym, iż coś nie jest rzeczywiste, tak długo jak nie przekracza rangi C.
Lvl 3 - Rozpoznasz chyba każdą iluzje, a i nawet dasz radę zneutralizować te rangi E. To dopiero nazywa się zaprawienie w boju!

2. Circondato - Nie jeden raz byłeś otoczony już przez wytwory Chmury. Co się dziwić, iż zacząłeś w końcu dostrzegać różnice pomiędzy prawdziwym przedmiotem, a jego powieleniem? Ba! Nauczyłeś się nawet wykorzystywać przewagę względem jakości owych tworów.
Lvl 1 - Spostrzegasz, iż jakiś przedmiot uległ powieleniu, bądź znajduje się pod wpływem Płomieni Chmury.
Lvl 2 - Im więcej Płomieni Chmury wyczuwasz w swoim otoczeniu, tym pewniejszy się stajesz. Można powiedzieć, iż w przypadku takiego osaczenia stajesz się nieznacznie silniejszy.
Lvl 3 - Ilość? Tu już nie liczy się ilość, a jakość! Przy odrobinie obserwacji i wyczucia, intuicyjnie jesteś w stanie zadziałać przeciwko replikom, a im ich więcej, tym one są w końcu słabsze, nie? Niektóre byłbyś w stanie zniszczyć nawet jednym ciosem!

3. Roccia - Twardy jak głaz? Nienaruszalny? Może nie tak do końca, jednak mimo wszystko Płomień Burzy ma nie lada problem, ażeby zadać ci większe obrażenia!
Lvl 1 - Może to dużo nie daje, jednak twoja skóra uodporniła się na tyle, że obrażenia zadawane przez Płomień Burzy są nieznacznie słabsze.
Lvl 2 - Już jest ciut lepiej, bo właściwie nawet te z technik rangi E wiele nie zdziałają. Nadal coś zrobią, jednak to nie jest wcale groźne, a przynajmniej nie aż tak!
Lvl 3 - To już doświadczenie, bo w końcu tyle razy miałeś z tym styczność, że ostatecznie i tak wszystkie techniki związane z Płomieniem Burzy zdają się o rangę słabsze.

4. Attraversare - Niby deszcz potrafi spowolnić, ale co jeśli ty w miarę kontrolujesz przepływ własnych energii? Ten jest o wiele sprawniejszy, a zarazem o wiele trudniej oddziałać na niego w jakiś sposób!
Lvl 1 - Lata kontroli się opłaciły? Znasz swoje ciało na tyle, by rozpoznać je, iż ktoś interweniuje w jego funkcjonowanie Płomieniem Deszczu.
Lvl 2 - Co to za człek, który przegrywa z pogodą? Deszcz tobie nie straszny i pewnie dlatego wszystkie jego efekty uboczne są nieznacznie słabsze.
Lvl 3 - Tak długo, jak masz świadomość, iż mierzysz się z Deszczem, tak długo jesteś w stanie zniwelować wszelkie problemy wynikające z niego o 1 rangę.

5. Isolamento - Że byle piorun ma ci coś zrobić? To po prostu zwykłe iskierki, czy łaskotki, a ciebie ruszy tylko coś naprawdę mocnego, a nie dziecięce gierki!
Lvl 1 - Zwiększona nieznacznie tolerancja na zjawiska elektryczne.
Lvl 2 - Jesteś już na tyle doświadczony, że potrafisz obejść się bez większych ran w przypadku prądu o sile niewyższej jak E.
Lvl 3 - Te łaskotki? Co one mogą ci zrobić? Może i obrażenia otrzymujesz, jednak wraz z kolejnymi ciosami, twoje ciało zostaje pobudzone do działania, jakby było bateryjką doładowywaną Błyskawicami.

6. Senso - Nawet jeśli nie jesteś w stanie temu zaradzić, wiesz czy na kogoś oddziałują Płomienie Słońca! Ha! Ty nawet potrafisz w miarę nadążać nad ulepszeniami parametrów, jakie ten ktoś z niego czerpie.
Lvl 1 - Potrafisz zauważyć, iż ktoś korzysta z Płomieni Słońca. Niby nic, a jednak...
Lvl 2 - Orientujesz się, jaki aspekt wzmacnia aktualnie Płomień Słońca, tak długo, jak nie wykracza on poza rangę B/C.
Lvl 3 - Nie dość, że już wyczuwasz, to jeszcze jesteś w stanie wytworzyć tuż przy sobie - w promieniu 0,5 metra - aurę, która zdaję się spowalniać i osłabiać ciosy w nieznacznym stopniu!

7. Intuito - Specjalna zdolność dziedzica Vongoli! Nadludzka intuicja? Zdolność bitewna? Wspaniały dar, który czyni dziedziców Vongoli wyjątkowymi z pokolenia na pokolenie!
Lvl 1 - Podczas korzystania z płomieni, co jakiś czas zdarza się odzywać intuicja użytkownika, wspomagając go w walce. Nieznacznie łatwiej poznać ci prawdziwe zamiary ludzi.
Lvl 2 - Twoja zdolność czytania w ludzkich intencjach jest na wysokim poziomie. HiperIntuicja pozostaje aktywna tak długo, jak długo kontrolujesz płomień.
Lvl 3 - Nie tylko potrafisz czytać z ludzi, jak wirtuoz z nut. Twoja intuicja odzywa się nawet w zwyczajnych przypadkach. Czy to walka, czy inne codzienne sprawy... Możesz raczej na nią liczyć.

8. Alternativa - Zdecydowanie ową zdolnością obdarzony jest posiadacz Pierścienia Morza, a dokładniej tego z atrybutem Nieba. To on widzi to, co zdarzyłoby się w równoległym wymiarze.
Lvl 1 - Po 10 postach skupienia jesteś w stanie zebrać wiedzę z równoległych wymiarów. Potencjalny przebieg wydarzeń, ich zdolności, wynalazki... Krótki zakres widzenia.
Lvl 2 - Po 7 postach potrafisz zebrać owe informacje. Zasięg czasowy widzenia nieco większy.
Lvl 3 - Po 4 postach potrafisz zebrać informacje, które obejmują już sporo większy obszar czasowy.




Co jednak z ich rozwojem? Należy zebrać trochę PD, za które jesteśmy w stanie zakupić owe umiejętności. Kolejne poziomy umiejętności kosztują 20/40/60 PD. Koszt pełnego kompletu wynosi 120PD. Fakt zakupu, bądź rozwoju umiejętności należy odnotować w banku.
Powrót do góry Go down
https://vfreborn.forumpolish.com
 
Umiejętności
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nowe Umiejętności i Sety

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
VFR FORUM :: Wprowadzenie :: Encyklopedia :: Zdolności-
Skocz do: